Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,919   Posts: 1,584,780   Online: 980

Results 1 to 3 of 3

Shooter
    Medium Format

Kleine introductie

Hallo allemaal,
    Toch eens hier aangemeld. Ik heet Sylvain echter deze naam was al vergeven op Apug.
    Sinds een jaar of 3 met fotografie bezig, met name digitaal. Waarom toch analoog? Ik vind zwart-wit analoog toch mooier. Van mijn vader een middenformaat camera gekregen die hij nog had. Steeds nieuwschieriger geworden naar de resultaten en na een periode van er tegenop kijken begonnen met zelf ontwikkelen van film en inmiddels ook een doka ingericht. Op dit gebied ben ik echt een beginneling en heb nog veel te leren Daarom zal ik wellicht zo nu en dan met vragen komen, uiteraard eerst de site doorgeworsteld te hebben of de vraag al niet is beantwoord, die voor velen hier wellicht gesneden koek zijn. Resultaten zal ik zeker gaan delen als ik zover ben.
    Sylvain

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Welkom Sylvain. Als je vragen hebt....stel ze dan gerust.

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Sylvain, van harte welkom en veel plezier toegewenst met het ontwikkelen in de doka.
    Groetjes, Ludo

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin