Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,672   Posts: 1,481,830   Online: 1167

Results 1 to 2 of 2

Shooter
    Medium Format

Even voorstellen

Hallo,

Mijn naam is Nick en bij deze wil ik mij voorstellen. Nadat ik van analoog naar digitaal overgestapt ben, fotografeer ik vooral vogels en landschappen. Naast diverse digitale fototoestellen, Canon 30D en 1DmkIIN, heb ik sindskort een aantal 2 oogige toestellen, zoals een Yashica A en D. Binnenkort ben ik in het bezit van een Yashica 635. Ik wil met deze toestellen landschappen fotograferen, in z/w en kleur. Tevens ben ik bezig om een doka op te zetten. Ik ben druk aan het rondkijken op het net. Ik zoek nog een Schneider Componon-S 4,0 / 80 mm of een gelijkwaardige objectief. Graag kom ik ook in het bezit van het boek "Way beyond monochrome" Dus, als er eventueel leden zijn die weten hieraan te komen, even melden aub.

mvg Nick

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Hallo Nick,
    Welkom hiet op APUG. Het door je gezochte boek schijnt uitverkocht te zijn maar er is een nieuwe editie in de maak. Je zou kunnen proberen het tweedehands op de kop te tikken.
    Groet
    Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin