Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,990   Posts: 1,524,170   Online: 1064

Results 1 to 1 of 1

Thread: Huib Smeets

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2

Huib Smeets

Nou ja, dan ikke ook maar

Huib Smeets, anno 1963, informaticus van beroep.

Fotograferen als hobby is iets van de laatste 4 jaar, fotografische onderwerpen die mij interesseren: alles wat een beschouwelijk karakter heeft, alles waar een struktuur of abstractie uit de halen is, soms minimalistische onderwerpen, soms uitbundig. Maak relatief weinig opnamen op film, fotografeer vooral met mijn hoofd, onderweg, op kantoor, s'morgens, s'avonds, anytime/anywhere.

Wat de techniek betreft: midden- en grootformaat, ZW, zelf in de doka rommelen.

Karakter van het analoge/chemische proces geeft een voor mijn oog veel beter resultaat, hou van grote afdrukken, 30x40 minimaal.

Opnamen moeten bij mij eerst een tijdje rijpen, als de herinnering aan het gefotografeerde te vers is kan ik er niks mee, ik moet eerst vergeten hoe het was, dan pas kan ik een print maken. Maak 'ruime' opnamen, in de doka wil ik nog wel eens stevig croppen.

Anne-Marieke weet dat ik lang bezig ben om in Skye te geraken...er komt iedere keer weer iets tussen....maar het gaat een keer lukken....

Goed licht!
    Last edited by Huib; 07-09-2004 at 01:09 PM. Click to view previous post history. Reason: additions

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin