Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,712   Posts: 1,482,980   Online: 842

Results 1 to 4 of 4

Shooter
    Medium Format

Gelderse groeten!

Hallo allemaal,

Sinds ongeveer een jaar ben ik gegrepen door de analoge fotografie. Ik heb de beschikking over enkele prachtige camera's: een middenformaat Pentax en een Linhof Aerotechnika. Die laatste is weliswaar van ongekende kwaliteit, maar is "in het veld" nagenoeg onbruikbaar. Zeer zwaar en je moet ook nog een accu van een paar kilo meezeulen.
    Vorig jaar in de Auvergne heb ik een dagje mee mogen lopen met de lokale fotoclub; een introductie over technische camera's... En ik was meteen verkocht!

Het afgelopen jaar heb ik gezocht naar een mooie Linhof loopbodem, en recent heb ik een Linhof technika V gevonden. Hiermee wil ik verder expirimenteren in de analoge grootformaatfotografie; een grote ontdekkingsreis! Vooral landschap en natuur hebben mijn aandacht.

Jullie zullen nu wel vaker van me horen met beginnersvragen en mislukte probeersels. Maar de mooie foto's zal ik ook laten zien op mijn eigen site binnenkort!

Groetjes en tot ziens!
    Jeanette

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by redhead View Post
    Hallo allemaal,

Sinds ongeveer een jaar ben ik gegrepen door de analoge fotografie. Ik heb de beschikking over enkele prachtige camera's: een middenformaat Pentax en een Linhof Aerotechnika. Die laatste is weliswaar van ongekende kwaliteit, maar is "in het veld" nagenoeg onbruikbaar. Zeer zwaar en je moet ook nog een accu van een paar kilo meezeulen.
    Vorig jaar in de Auvergne heb ik een dagje mee mogen lopen met de lokale fotoclub; een introductie over technische camera's... En ik was meteen verkocht!

Het afgelopen jaar heb ik gezocht naar een mooie Linhof loopbodem, en recent heb ik een Linhof technika V gevonden. Hiermee wil ik verder expirimenteren in de analoge grootformaatfotografie; een grote ontdekkingsreis! Vooral landschap en natuur hebben mijn aandacht.

Jullie zullen nu wel vaker van me horen met beginnersvragen en mislukte probeersels. Maar de mooie foto's zal ik ook laten zien op mijn eigen site binnenkort!

Groetjes en tot ziens!
    Jeanette
    Het is dus een Technika geworden! Succes ermee. Er valt heel wat mee te experimenteren.

Jed

Shooter
    Medium Format
    Images
    1

welkom

Welkom hier, en succes met je nieuwste aanwinst.
    ludo.

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    veel plezier!

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin