Ik doe ook een poging,

Ik ben dus Tim en kom uit hoofddorp.
Ik huppel nu 23 jaartjes rond op de wereld.

Op school in de 2de klas werd ik geintroduceerd met de Doka en sindsdien loop ik al met de gedachte om er een hobby van maken.
Noem het een soort van liefde op het eerste gezicht.
Helaas heb ik sinds die ene keer geen films meer ontwikkeld en afgedrukt.
(Hier hoop ik snel verandering in te kunnen brengen)

Op mijn 19de ben ik op een half jaar op reis geweest in australia voor een backpackers tour (werken en wonen).
Daarbij werd ik geintroduceerd met de fotografie door een van de groepsleiders.
Samen met hem heb ik heel wat plekken bezocht voor dat ene kliekje dat een warm en rustgevend gevoel zou geven op papier.
Hierbij merkte ik dat ik het heerlijk vond om in alle rust te zitten wachten met een camera in de hand of op je gemak rond te lopen met de ogen open.

De volledige liefde was dus geboren.

Sinds kort heb ik een spiegelreflex camera aangeschaft (Minolta Dynax 404si) waarmee ik nu een beetje aan het testen ben om het toestel te leren kennen.
Daarbij heb ik tegelijkertijd 2de hands Doka apparatuur aangeschaft om het setje compleet te maken (nu nog de chemie).

Via dit forum en de website van photocrack.com probeer ik nu weer de kneepjes onder de knie te krijgen van die ene Doka ervaring uit de schooltijd.

Over 2 weken ga ik samen met mijn vader een paar dagen touren door west-europa en dan ga ik eens kijken of ik ook een oog voor detail heb.

Dit was zo een beetje wat ik kan vertellen tot nu toe over mijn ervaringen met fotografie.
Zodra er meer ervaring is zal ik het in dit bericht aanpassen.

Vriendelijke Groet,

Tim