Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,671   Posts: 1,481,801   Online: 1084

Results 1 to 3 of 3

Shooter
    Multi Format

Even voorstellen

Ik ben Stefaan en heb rond mijn veertiende leren fotograferen met een ouwe Zeiss Ikon Contaflex. Met de tijd ben ik voor kleinbeeld overgestapt naar Leica R3 en vervolgens R8. Voor middenformaat werkte ik met een Zeis Ikonta 521/2 (ook een oud beestje) op 6x9 vooraleer ik met een Mamiya 645 aan de slag ging.
    Ik kijk al enkele jaren rond op dit interessante forum, en toen ik een paar uurtjes geleden een vraag postte ivm een Linhof-camera (zie middenformaat), besefte ik dat ik mezelf nog niet heb voorgesteld.
    In kleinbeeld ben ik vooral bezig met portret- en reisfotografie, voor middenformaat meestal landschappen en architectuur.

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Welkom , Ikon
    Zeker als vlaming , want die zijn er blijkbaar al niet te veel meer die zich geroepen voelen om analoog te werken , ze weten niet was ze missen.
    Groetjes , Ludo.

Shooter
    35mm
    welkom mede-vlaming met zeer mooie apparatuur. Ben er een beetje (veel) jaloers op
    Analoog blijft idd erg mooi.
    Je bent zeker niet alleen met analoge fotografie.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin