Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,951   Posts: 1,585,970   Online: 966

Results 1 to 3 of 3

Thread: Hallo allemaal

Shooter
    35mm

Hallo allemaal

Hallo,

Ik ben Theodorus of kortweg Ted genaamd.
    Ben nieuw in dit forum, kom uit Nederlands Limburg en zo'n 25 jaar bezig met fotografie.
    Alles is begonnen met de kamera van mijn vader, een Praktika MTL-3.
    Deze werd snel terug gegeven toen ik genoeg geld had voor een eigen toestel, dit is toen een Fujica ST-705 geworden, ook met P-draad waardoor ik de lenzen van mijn vader kon blijven gebruiken. Hier heb ik trouwens een flinke tijd met het grootste plezier mee gewerkt waarna het Minolta tijdperk begon. Het eerst kwam er een X-500, gevolgd door een X-700 en een Dynax 505si super. Verder ligt er tegenwoordig nog een Dimage 7i (Oeps, die is digitaal...ha, ha.) maar het meeste wordt nog steeds gewerkt met positief film. Deze dia's worden dan weer verwerkt in diaporama's oftewel diashows met meerdere projectoren (2 in mijn geval) en voorzien van geluid.
    De kwaliteit van de geprojecteerde dia's komt nog steeds torenhoog uit boven al het digitale geweld.
    Verder heb ik enkele jaren geleden een eigen site opgezet met een collectie van mijn werk.
    Tenslotte ik ben maar een amateur die graag fotografeert en die nog steeds iedere dag bijleert.
    Groetjes Ted.

Mijn homepage; tebo photo-design

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Welkom Theodorus,
    Als je even onder het draadje 'Bijeenkomst'kijkt dan zie je dat de 26e september we bij elkaar komen. Van harte uitgenodigd.
    Mooie platen trouwens op je webstek.
    Groeten
    Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Van harte welkom Ted.

Er zit prachtig werk tussen op je homepage. En je bent natuurlijk van harte welkom op onze bijeenkomst 26 september. (Zie de thred "Bijeenkomst").

Gilbert
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin