Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,897   Posts: 1,584,337   Online: 835

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Shooter
    Medium Format
    Ik ken mezelf onderhand een beetje, en ben bang dat als ik met een doka begin dat het uit de hand loopt, ik ben een perfectionist, een hele goede kennis van mij heeft ook een doka, ben daar laatst een avond bezig geweest mijn eerste z/w 120 film te ontwikkelen, maar daar was het ook al uit de hand gelopen onvoorstelbaar , het mooiste van het mooiste aan apperatuur stond daar het leek wel een vaklab met minstens 3 vergroters die amper in de ruimte konden staan gekoppeld met allerlei computers.
    Ik ben dus bang dat het bij mij dan ook die kant op gaat, dus dwing mij ertoe om voorlopig tenminste te blijven scannen.

Shooter
    4x5 Format
    Doe je zelf een plezier en laat een mooie opname op bariet papier afdrukken. Leg die dan naast een afdruk die je met behulp van scanner enz hebt gemaakt. Wees dan eerlijk tegen je zelf en bedenk waaraan je jou spaarzame vrije tijd wilt besteden.
    Printen is net als leren fietsen. Theorie helpt niet, je moet het doen.

RobertV's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik ben dus bang dat het bij mij dan ook die kant op gaat
    Zo bedoel je .......

Maar aan bariet kan geen digitale printer tippen ook al zijn de papieren met een inktjet tegenwoordig best goed geworden.

Marco B's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    169
    Quote Originally Posted by RobertV View Post
    Zo bedoel je .......
    Of zo (en ja, het is ook nog steeds een volledig functionele badkamer):

Click image for larger version. 

Name:	BD2.jpg 
Views:	17 
Size:	72.4 KB 
ID:	31498

Durst Laborator L1200 links met Ilford Multigrade 500 kop voor tot 4x5 inch grootformaat. Rechts een Durst M670 BW die ik alleen voor 35 mm gebruik.

Mijn afdrukwerk "rocks" wanneer de wasmachine aanstaat

Marco
    My website

"The nineteenth century began by believing that what was reasonable was true, and it wound up by believing that what it saw a photograph of, was true." - William M. Ivins Jr.

"I don't know, maybe we should disinvent color, and we could just shoot Black & White." - David Burnett in 1978

"Analog is chemistry + physics, digital is physics + math, which ones did you like most?"

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin