Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,871   Posts: 1,583,376   Online: 1093

Results 1 to 5 of 5

Thread: Even voostellen

Nikon F5's Avatar
    Shooter
    35mm

Even voostellen

Mijn naam is Robbert en ik woon in Rijswijk ZH. Lang geleden begonnen met een praktika en toen overgestapt op een Nikon D70. Eigenlijk begon fotografie me minder te boeien, ik miste iets. Digitaal schiet je 200 plaatjes en er zit altijd wel wat tussen. Toen de mogelijkheid zich voor deed om een Nikon F5 relatief goedkoop aan te schaffen heb ik die kans niet laten schieten. Nu moet je weer denken over iedere foto, is het goed genoeg wat voor instellingen gebruik ik ed. Langzaam begint mijn hobby weer te leven. Ik hoop dat ik hier veel op kan steken.
    Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken

WITZ's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Robbert,
    Welkom hier. Je kunt voldoende gebruik maken van ervaring van allerlei mensen.
    best gezellig hier.

Johan

Shooter
    35mm
    welkom, je zal hier snel veel bij kunnen lezen en indien gewenst ook veel vragen kunnen stellen, veel plezier terug analoog ;-)

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Hallo Robbert, welkom alhier; ik denk dat het je hier wel zal bevallen.
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    welkom , Robert
    En veel plezier gewenst met het ontdekken van een heel interessande manier van fotograferen;
    ludo.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin