Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,808   Posts: 1,581,511   Online: 1057

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    Sub 35mm

introductie verzamelaar/schieter/handelaar(tje)

Ik ben Carel.L.Nederlof en woon in Rotterdam.Ik heb een collega verzamelaar en oude technieken liefhebber in Belgie.Zij maakte mij nieuwsgierig naar de steeds groter wordende groep van rolfilm schieters.Ik heb een verzameling van photographica en probeer nu de rolfilm(balg)cameras te verkopen.Voor ik tot aanbieden over ga check ik de camera op het al of niet aanwezig zijn van gebreken o.a. met een digitale sluitermeter.Ik wil nu ook met opnamen kijken wat de kwaliteit is.Zo kwam ik op deze site terecht die inderdaad boeiend is.
    Ik hoop wat ideeen op te doen op deze site betr. het beoordelen van lenzen etc.

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Hallo Carel, welkom alhier!
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Carel ,
    welkom op dit forum , maar denk er wel aan dat er op dit forum niet rechtstreeks verkocht wordt. Soms wel van man tot man.
    vragen en antwoorden en info kan men zeker en vast wel bekomen
    ludo.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by carel View Post
    Ik ben Carel.L.Nederlof en woon in Rotterdam.Ik heb een collega verzamelaar en oude technieken liefhebber in Belgie.Zij maakte mij nieuwsgierig naar de steeds groter wordende groep van rolfilm schieters.Ik heb een verzameling van photographica en probeer nu de rolfilm(balg)cameras te verkopen.Voor ik tot aanbieden over ga check ik de camera op het al of niet aanwezig zijn van gebreken o.a. met een digitale sluitermeter.Ik wil nu ook met opnamen kijken wat de kwaliteit is.Zo kwam ik op deze site terecht die inderdaad boeiend is.
    Ik hoop wat ideeen op te doen op deze site betr. het beoordelen van lenzen etc.
    Welkom Carel,
    Op de Apug site kun je adverteren, maar dan moet je subscriber zijn. Hoe je subscriber kunt worden kun je op deze sie vinden.
    Maar goed, als het gaat om het beoordelen van lenzen. Maar in welke zin? Als het vanuit het oogpunt van fotografica is, dan zul je op de volgende website meer vinden:
    http://www.fotografica.nl/
    Als het om een 'technische'vraag gaat, dan kun je het beste de specifieke lens noemen. Er zijn zo veel lenzen.

Jed

RobertV's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Welkom op APUG en veel plezier.

Robert

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin