Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,198   Posts: 1,531,465   Online: 849

Results 1 to 4 of 4

Shooter
    Multi Format

even voorstellen

Dag luitjes,

de wereld van de Nederlandstalige analoge fotografie is blijkbaar zo klein dat je overal dezelfde mensen tegenkomt. Leuk, leuk... en via vele omzwervingen ben ik hier nu ook geraakt... eerst zat ik ook in nl.foto, waar toen échte professionals zaten en waar ik veel van geleerd heb (leen, gilbert, frank, rob, de geweldige wim wiskerke en ja, jij ook paul!) Sinds het daar bergaf gegaan is, zwerf ik wat rond. Op de fotoapparatuur-site sinds kort en al veel langer op de.rec.fotografie, het fotoimpex-forum en de phototec-fora. Handig als je wat Duits kan... Ook de PureSilver-lijst vind ik geweldig... en jouw photocrack-site vind ik ook erg leuk, Gilbert!

Trouwens, hoi fred! Long time no see!

Wat over mezelf?

Ik woon in Antwerpen, verblijf nu al zo'n 26 jaar (bouwjaar 1978) op deze aardbol en fotografeer uitsluitend analoog. Meestal met Canon FD-materiaal, soms met de Leica en Russische lenzen. Vaak ook met de Hexar AF of z'n kleine broertje de Olympus XA. Ha, een Kiev 60 heb ik ook, maar die moet in de remise. In de doka werk ik met een Magnifax 4 en een RHD Analyser+

Ik heb dus veel te veel rommel

ha, ik ben germanist, geef les en schrijf over kunst... maar dat laatste is niet zo belangrijk...

enneh, momenteel ben ik op zoek naar een zak citroenzuur. Niet te vinden!

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Hi Steven,

Welkom. Blij weer een landgenoot te zien ! enne:
    Quote Originally Posted by stevence
    ...momenteel ben ik op zoek naar een zak citroenzuur. Niet te vinden!
    Leuven, mechelsestraat

http://www.thiry.be/Scheikunde.htm

groetjes, Marc.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Ah eindelijk nog eens een Belg erbij
    Niet dat ik jullie Nederlanders minder vind hoor
    Gewoon omdat er minder belgen lid zijn van apug...
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by stevence
    en jouw photocrack-site vind ik ook erg leuk, Gilbert!
    Ik doe Photocrack niet alleen hoor. We zijn met z'n vijven, waaronder ook een belgische auteur (Carl Uytterhaegen). En photocrack draait vooral op het plezier wat we zelf hebben in het schrijven van artikelen en recensies over fotografie. En natuurlijk het feit dat je elkaar stimuleert om wat af te leveren

G.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin