Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,707   Posts: 1,548,517   Online: 847

Results 1 to 2 of 2

Thread: Ben Pater

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14

Ben Pater

Was ik helemaal vergeten dat ik me lang geleden had ingeschreven, blijk ik ineens 22000 posts achter te liggen. Ook kom ik allerlei bekenden tegen.
    Ok, ik fotografeer vanaf 1963, begonnen met Yashica A, Opemus IIa, Later een Yashica Mat en heel lang een Mamiya C330 en 220. Vergroter veranderde in een DurstM670. Sinds enkele jaren ben ik bezig met een upgrade, aangezien de profs massaal hun spullen verkopen. Het is Mamiya gebleven met een M7 en een RZ. Daarnaast heb ik een Linhof gekocht omdat dat goedkoper was dan een shift voor de RZ, en ik moet zeggen dat ik daar zeer content mee ben. De vergroter is een Devere 504. Ik doe hoofdzakelijk zwart/wit en ben een alleseter qua onderwerpen. Liefst werk ik aan projecten. Tussen mijn fotografische bezigheden door werk ik als huisarts. De fotografie heb ik nodig om het leven in balans te houden.

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Hallo Ben en welkom.
    Het is een beetje kort wellicht maar de 26e aanstaande is er een eerste bijeenkomst.
    Ook daar welkom natuurlijk. Zie: draadje Bijeenkomst.
    Groeten
    Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin