Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,322   Posts: 1,536,881   Online: 1105

Results 1 to 5 of 5

Shooter
    35mm RF

Ook maar even voorstellen

Hallo alllemaal,

Mijn naam is Aad en sinds enige tijd ben ik vervent aan het verzamelen geslagen.
    om mijn verzamelwoede in toom te houden heb ik mij beperkt tot Manueel Focus camera's.
    - Pentax SLR, M42 en K mount, met standaard objectief
    - Canon Canonet en lookalikes (compact)
    - Ricoh Rangefinders en Viewfinders
    - Nog wat dingen die ik leuk of mooi vind
    Het internet is mijn vitrine want alles is (of komt) op het web met foto's en tech info.

Natuurlijk vind ik het leuk als ik mensen kan helpen met e.o.a. maar ik zal ook regelmatig zelf wat info komen slurpen.

Groet
    Aad

Shooter
    Medium Format
    Images
    1

welkom

Aad ,
    Welkom op dit forum , en veel verzamel plezier gewenst. heb je de bedoeling er ook iets mee gaan te doen.
    ludo.

Shooter
    35mm RF
    Hallo Ludo,

Jazeker wil ik er iets mee doen. Alle camera's moeten in werkzame staat komen en blinkend gepoetst zijn ;-) (oftewel; netjes schoon gemaakt).
    Dan komen ze op mijn website.
    Daarna zal ik er een proefrol mee schieten en die foto's komen er op de webpagina bij te staan.
    Zodra ik van ca. 50 camera's een goede proef heb kunnen maken (en dus weet dat ze echt goed zijn), dan zal ik kunstenaars gaan uitnodigen om met 1 van mijn camera's te gaan fotograferen. de resultaten komen er dan weer bij te staan op dezelfde webpagina's.
    Kortom; het is een langdurig project waar ik nog tientallen jaren mee bezig zal zijn.
    Collecting: Pentax SLR's, Canon Rangefinder's, Ricoh Rangefinder's. Only Manual Focus.

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Hallo Aad, Welkom op dit forum. Je project lijkt me enorm leuk

Gr.
    Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    35mm RF
    Quote Originally Posted by clogz View Post
    Hallo Aad, Welkom op dit forum. Je project lijkt me enorm leuk

Gr.
    Hans
    Ja, ik beleef er erg veel plezier aan. En ik kan niet wachten op de eerste kunstenaars foto's ;-)
    Collecting: Pentax SLR's, Canon Rangefinder's, Ricoh Rangefinder's. Only Manual Focus.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin