Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,929   Posts: 1,585,277   Online: 1072

Results 1 to 2 of 2
    Coen's Avatar
    Shooter
    35mm

Digitaal naar Analoog

Beste iedereen,

Allereerst zal ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Coen. Ik ben 19 jaar oud en mijn hobby's zijn oude mercedessen, surfen, en natuurlijk fotografie. Vaak zullen jullie hier mij niet horen. Ik zal vooral letten op wat anderen doen en daar wat van proberen te leren. Fotografie is al mijn liefhebberij sinds ik 14 was. Ik kreeg een digitaal cameratje van mijn oom en sinds dien heb ik niet meer kunnen stoppen. Ik hoop er volgend jaar mijn studie van te kunnen maken.

Ik wens u een prettige dag,

Coen

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Coen , als je er een studie wilt aan besteden zeker ben je zeker geinteresseerd , misschien een bedenking.
    In de meeste scholen is alleen het eerste jaar nog analoog en de rest digitaal.
    Analoog om het begrip fotografie te leren, voor mijn zijn sluiter indrukt , weten waar men mee bezig is.
    ludo.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin