Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,269   Posts: 1,534,417   Online: 953

Results 1 to 3 of 3
    Woudschim's Avatar
    Shooter
    Medium Format

Gegroet, mede-analogisten. =)

Hoi,

Ik sta al langer ingeschreven hier, zo af en toe kom ik eens kijken, maar ik heb mezelf hier nog niet voorgesteld.
    Mijn naam is Patrick, 24 jaar, en sinds iets meer dan 3 jaar bezig met fotografie.
    Ik heb een klein bedrijfje om af en toe officieel wat opdrachten te doen (portretjes, trouwerijen) www.masque-obscura.nl

Deze maand heb ik tevens een eerste grote solo-expositie gehad in Rotterdam, in het Podium O950.

Onlangs heb ik een MPP mk. VII gekocht, met een berg 9x12cm filmhouders!
    Erg interessant, 9x12 is namelijk een stuk goedkoper dan 4x5", en het heeft wel wat om met zo'n archaïsch filmformaat te werken.

Ik wil nu ook eens aan de slag om zelf film te gaan ontwikkelen.
    Verder werk ik overigens ook regelmatig op middenformaat, camera's die ik in het verleden gebruikt heb zijn divers, van amateurcameraatjes uit de jaren 60 tot TLRs en van 645-spul tot Fuji GX680 beesten. Momenteel heb ik een Yashica-Mat in bezit.

Hartelijke groeten!
    Patrick

Shooter
    Medium Format
    Images
    1

welkom

Gegroet , Patrick
    Welkom alhier , en geweldige fotografie.
    ludo.

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Welkom, Patrick! Mooie foto's op je website.
    Digital is best taken with a grain of silver.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin