Switch to English Language Passer en langue franÁaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,875   Posts: 1,520,227   Online: 1155

Results 1 to 5 of 5
    Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9

Dan stel ik me ook maar effe voor.

Hallo allemaal, ik ben DaniŽl Bakkum, bijna 32 jaar en kom uit Krommenie.
    Het begon allemaal met een eenvoudig APS toestelletje. Die ging gelukkig stuk en toen begon het pas echt. Ik heb een nikkormat ft2 met een aantal objectieven gekocht. daar een aantal vakanties een paar 1000 dia's mee geschoten. na een paar jaar vakantie kiekjes maken, dan wil je toch wel wat meer uit je toestel halen. Eind vorig jaar ben ik lid geworden van een fotogroep in Zaandam. Daar gelijk geinformeerd naar ervaring met cursussen. Ik ben een cursus voor beginners met doka gaan doen bij ACF in Amsterdam. ik heb nu sinds 1 mnd een eigen doka. voor kleinbeeld en middenformaat. Op allerlij manieren zoek ik naar verdieping in de fotografie, vandaar dat ik nu hier ben.
    Ik vind dit een fantasties forum.

Ik heb nog een vraag aan iedereen. wanneer gaat jullie massaal foto's uploaden naar de gallerie. Zodat daar ook discussies overkomen en daar van kunnen leren en ideŽn op kunnen doen. ik heb nu 1 foto staan in de gallerie en heb daar leuke reacties op gekregen. Maar er komen er nog meer op.

Groetjes DaniŽl

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    DaniŽl,

Wees en voel je welkom hier.

Wanneer we massaal foto's gaan uploaden? tsja, wat moet ik daar nou op antwoorden, misschiens een veeg teken dat we 'arm-chair' fotografen zijn (met enige zelfspot). In ieder geval hier een link naar wat foto's die ik op een andere plek had neergezet: http://forum.fotoapparatuur.net/albu...php?user_id=86

Huib

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Dag Daan, ook welkom
    Quote Originally Posted by Daan72