Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,536   Posts: 1,544,245   Online: 737

Results 1 to 3 of 3

Shooter
    35mm

Ook ik zal me even voorstellen,

Het lijkt me wel zo netjes om via de voordeur binnen te komen en mij even voor te stellen.Als lezer ben ik al vaker hier geweest(de achterdeur) en ervaar Fora als deze(en vele andere) als een bron van kennis,ervaring en soms ook humor met een knipoog.
    Ook ik houd mij bezig met analoge fotografie,vroeger met de spullen van mijn vader.Later van de gespaarde centjes zelf materiaal gekocht en lekker actief bezig geweest.
    Daarna komt er een tijd dat het geld en de tijd naar andere zaken gaat(ook niet onbelangrijk).
    Grappig is eigenlijk dat ik via digitaal weer bij analoog terechtgekomen ben en aangezien fijnmechanica ook mijn belangstelling heeft ben ik bij de rangefinders terecht gekomen,ware juweeltjes van techniek en met een mooi lensje erop helemaal het einde.
    Nu er wat meer ruimte in huis komt kan de vergroter na 25 jaar ook weer uit het stof en op een vaste plaats.
    Ik voel mij net een klein kind in de snoepwinkel,er is tegenwoordig zoveel "oud" spul te koop waar je vroeger alleen maar van kon dromen en dat nu voor zeer redelijke prijzen verkrijgbaar is.
    Ik ben een combinatie van gebruiker en verzamelaar en eigenlijk meer een lezer dan actief poster,vaak is er al zoveel kennis aanwezig dat ik meer " absorbeer" dan zelf een bijdrage kan leveren.
    Maar goed,als ik de volgende keer via de achterdeur binnenkom dan ben ik geen onbekende,

met vriendelijke groet Paul

Shooter
    Medium Format
    Images
    1
    Paul ,
    Heel welkom hier , en zoals je zelf aangaf moet je zelf hier je weg zoeken. Keuze genoeg zou ik zeggen.
    Ludo.

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Hallo Paul, welkom hier op Apug

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin