Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,316   Posts: 1,536,730   Online: 1026

Results 1 to 2 of 2

Shooter
    Large Format

Expositie Fotogroep CreatiVision

Van vrijdag 16 t/m zondag 18 maart 2012 zal Fotogroep CreatiVision weer haar jaarlijkse expositie houden in Galerie De Verdieping, Industrieweg 16, 5066 XJ Moergestel.

Fotogroep CreatiVision bestaat uit 8 enthousiaste leden met jarenlange fotografische ervaring, ieder met hun eigen visie. Er zullen ongeveer 100 foto's te zien zijn van diverse onderwerpen.

Bezoek ook eens de website www.fotogroep-creativision.nl

Zelf zal ik er 10 analoog gemaakte z/w foto's (grootformaat camera) tonen. Ik ben op vrijdagavond (19.30 - 22 uur) en de gehele zondag (11 - 17 uur) aanwezig, alsmede een deel van de zaterdag.

Iedereen is van harte welkom.

mvg, Frank
    www.frankbunnik.zenfolio.com

Shooter
    Large Format
    Ik ben zo vrij om de expositie nog even onder de aandacht te brengen. Vanaf vrijdagavond 16 maart t/m zondag 18 maart. Hopelijk tot ziens op één van deze dagen.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin