Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,870   Posts: 1,583,309   Online: 1125

View Poll Results: Wat doen we met de 20ste?

Voters
11. You may not vote on this poll
  • Maakt mij niet uit, mijn partner is blij met elk weekend dat ik weg ben...

7 63.64%
  • Na lang zeuren bij mijn partner/baas mag ik de 20ste weg, dus svp nu niet veranderen

3 27.27%
  • Joh! doe maar wat, ik kom toch niet.

1 9.09%
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 23
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Het staat in mijn agenda genoteerd. Neem aan dat er nog nadere info komt over precies waar, doel en tijd.
    harry

Release, the best you can do...

Tim Vriend's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    6
    Ik weet niet zeker of het de bedoeling is dat we hiernaartoe gaan.
    Ik had het er gister nog even over met Clogz en die zei dat het nogal donker was.
    Dus afdrukken bekijken kan dan wat moeilijker zijn.

Maar hier in ieder geval het adres :

Cafe Restaurant Bosch en Duin
    Oude Bosschebaan 1
    5071 RP Udenhout

Grtzz Tim
    When a memory is getting fuzzy...
    A picture can make it clear again...

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Tim Vriend
    Ik weet niet zeker of het de bedoeling is dat we hiernaartoe gaan.
    Ik had het er gister nog even over met Clogz en die zei dat het nogal donker was.
    Dus afdrukken bekijken kan dan wat moeilijker zijn.

Maar hier in ieder geval het adres :

Cafe Restaurant Bosch en Duin
    Oude Bosschebaan 1
    5071 RP Udenhout

Grtzz Tim
    Misschien hebben ze wel een verlicht buitenterras (met charmante fotogenieke bediening) voor een lekker cappucino.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Multi Format
    Liever een verwarmd buitenterras in die tijd van het jaar :-)

Het ziet er niet zo ver rijden uit voor mij

G

Tim Vriend's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    6
    Naar mijn idee was de bediening zeker wel fotogeniek
    :o)
    When a memory is getting fuzzy...
    A picture can make it clear again...

Vord.exe's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Lijkt me leuk.
    Ik ga iig proberen van de partij te zijn.

Shooter
    Medium Format
    Ik heb afgelopen week geprobeerd Jürgen Heiland van Heiland Electronic GmbH. uit Wetzlar voor 20 februari als gastspreker te vangen maar hij was de betreffende zondag al bezet bij een regionale fotoclub. Een en ander is een beetje gevaarlijk, omdat je niet van tevoren weet hoe bij een dergelijke bijeenkomst de uiteindelijke opkomst is. Desalniettemin zal ik mede op verzoek, via een aantal mailtjes, wat Heiland apparatuur e.d. meenemen.

Groetjes,

Robert

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Beste Robert,

Ik schrijf dit aarzelend en vat dit svp ook niet op als een persoonlijke aanval op jou, ik gun je alle succes van de wereld met je onderneming en in jou schoenen staand zou ik vermoedelijk niet veel anders te werk gaan en heb er ook begrip voor!

Maar toch wil ik het volgende eens aan de orde stellen en graag vernemen hoe anderen er over denken:

Voor mij is deze bijeenkomst (en volgende) de gelegenheid om met gelijk gestemden op een ontspannen manier over persoonlijke ervaringen van, met en over fotografie te praten, over de techniek, het fotograferen zelf, beeldvorming/compositie, etc etc, echter zonder verdere 'agenda' c.q. commerciele belangen.

Ik vraag mij af of het niet veel zuiverder is als jij geinteresseerden bij jou op de zaak ontvangt en daar alles over je diensten en produkten aanbod verteld ipv deze APUG bijeenkomst daarvoor te gebruiken.

Ikzelf zou het jammer vinden als de APUG NL bijeenkomsten verworden tot een podium voor de commercie haar produkten onder de aandacht te brengen, vandaag fotohuis rovo, morgen fotoimpex en overmorgen moersch, etc etc. Er bestaan genoeg beurzen, expo's en demodagen waarin de commercie haar diensten en producten onder de aandacht kunnen brengen.

Mochten anderen minder bezwaar hebben of zelfs jou initiatief toejuichen is dat prima maar ikzelf zal de 20ste dan niet aanwezig zijn.

Met meer dan vriendelijke groet,

Huib

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Vraagje: naar wie en hoe lang op voorhand moet ik bevestigen? Dit omdat ik nog niet zeker ben of ik kom.

Persoonlijk zou ik het heel tof vinden indien Robert kort de verschillen toont tussen Analyser, Heiland en de voordelen ervan. (van dat Duits versta ik bovendien nogal weinig). Gewoonweg omdat ik wil bij-leren.

Maar wat ik dan ook belangrijk vindt is dat dit idd niet echt in een 'agenda' is opgenomen, zodat andere onderwerpen op de bijeenkomst ook goed besproken kunnen worden, want ik vermoed dat de tijd snel gaat bij die bijeenkomsten
    Dus: er géén podium van maken, maar gewoon de Heiland even ter sprake brengen.

mvg, Pieter
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Medium Format
    Ik heb geen agenda en ik wil hier ook geen punt van maken.

Als ik via de PB een vraag krijg om een Heiland cursusboek mee te nemen om in te zien en een andere vraag of ik een densitometer kan regelen voor een negatief na te meten wil ik daar met alle plezier aan voldoen.

Daarnaast wil ik graag mijn resultaten van foto's laten zien (al dan niet met split grade of FEM, op Fomatone en easy lith van Moersch gemaakt).
    Voor een demonstratie en een commerciëel verhaal is iedereen van harte welkom in Ravenstein.

Een foto 5-daagse of photokina is niet meer haalbaar voor bedrijven in deze sector, goed voor de massa digimedia, maar niet meer voor ons.

Als het een probleem is laten we alles thuis. Ik wil niemand in een ongemakkelijke situatie brengen en sluit me per definitie bij de meerderheid aan.

Groetjes,

Robert

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin