Switch to English Language Passer en langue franÁaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,524   Posts: 1,543,858   Online: 880

View Poll Results: Wat doen we met de 20ste?

Voters
11. You may not vote on this poll
  • Maakt mij niet uit, mijn partner is blij met elk weekend dat ik weg ben...

7 63.64%
  • Na lang zeuren bij mijn partner/baas mag ik de 20ste weg, dus svp nu niet veranderen

3 27.27%
  • Joh! doe maar wat, ik kom toch niet.

1 9.09%
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 23 of 23

Shooter
    Multi Format
    Ik ben blij dat dit aan de orde komt want ik had eigenlijk de indruk dat de APUG bijeenkomst er eentje zou zijn van (hobby-) fotografen ondereen die er een gezellige babbel houden en afdrukken bespreken.

Ik heb er helemaal niets op tegen dat er materiaal getoond en uitgelegd wordt, ook al gebruiken we dat niet allemaal, we steken er zeker wat over op. Maar liever niet on regular basis.

G

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by Huib
    Beste Robert,

...
    Maar toch wil ik het volgende eens aan de orde stellen en graag vernemen hoe anderen er over denken:

...

Huib
    Ik maakte me dezelfde bedenking Huib.
    En maakte deze reeds bij onze eerste ontmoeting/vergadering.
    Ik ken echter de 'zeden en gewoonten' niet van Nederland.
    Hier zou zeggen: het gevaar van belangenvermenging is reŽel en wordt liefst vermeden.
    bvb: In mijn hobby sfeer vermijd ik over mijn job te praten.

Anderzijds is een onderwerp als analyser pro en split grade wel een boeiend hoofdstuk. En Robert heeft desbetreffend kennis van zaken. Mijn inziens is ook Apug het medium om deze onderwerpen aan te raken. En zoals je terecht stelt een aparte afspraak te maken om dieper op de onderwerpen in te gaan.

Misschien/wellicht is het opstellen van een agenda aangewezen.

Fred

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Zijn we met z'n allen ook niet een beetje techniekfreken? Als ik de laatste weken de discussies over analyser en densitometergegevens en stepwedges en was dies meer zij op dit forum lees dan denk ik dat er ook voor uitleg en demonstratie enige ruimte moet zijn.
    Het moet zeker niet verworden tot een commerciŽle bijeenkomst. Wellicht kan Robert op een bescheiden manier zijn spullen (voor degenen die interesse hebben) vertonen. Het hoeft geen plenaire presentatie te zijn in de zin dat we er allemaal bij moeten zijn. Anderen hoeven zich daaraan niet te storen en kunnen over de onderwerpen discussiŽren die zij wel interessant vinden. Leef en laat leven. Dus ik ben het deels eens met Huib en ook voor een deel oneens. Mij stoort het niet.
    harry

Release, the best you can do...

Page 3 of 3 FirstFirst 123

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  ó   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin