Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,591   Posts: 1,545,957   Online: 1255

View Poll Results: Waar-o-waar?

Voters
12. You may not vote on this poll
  • Doe maar wat, ik kan toch niet aanwezig zijn

2 16.67%
  • Bosch&Duin dan maar weer? uitbuiken tijdens een wandeling op de hei.

5 41.67%
  • Bosch&Duin dan maar weer? want de bediening was leuk.

3 25.00%
  • Bosch&Duin dan maar weer? heb nog niet alles van de kaart geproefd.

2 16.67%
  • Alweer Bosch&Duin? ik heb een tegenvoorstel....

0 0%
  • Alweer Bosch&Duin? bij Gilze is er een Toekan.....

0 0%
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 31 to 33 of 33
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Het is erg leuk om ook eens de personen achter de "nicknames" te treffen. Veel inspirerend werk gezien. Heb in eerste instantie niet de drang gehad om buiten te zijn. Dit kwam omdat er binnen veel informatie en vooral beelden waren uit te wisselen. Een volgende keer buiten is zeker niet verkeerd en met dat tempo, interesse, inspiratie e.d valt in de praktijk wel mee. Je kunt toch gewoon afspreken dat je zo of zo laat weer terug bent en ieder doet tussentijds zijn ding.
    Een veel grotere wens zou zijn een nog betere opkomst en wellicht een omgeving waar je "rustig" met elkaar kunt praten over al het moois we aan het doen zijn. Deze bijna disco-achtige omgeving is daar niet echt geschikt voor.
    harry

Release, the best you can do...

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by hka
    Het is erg leuk om ook eens de personen achter de "nicknames" te treffen. Veel inspirerend werk gezien. Heb in eerste instantie niet de drang gehad om buiten te zijn. Dit kwam omdat er binnen veel informatie en vooral beelden waren uit te wisselen. Een volgende keer buiten is zeker niet verkeerd en met dat tempo, interesse, inspiratie e.d valt in de praktijk wel mee. Je kunt toch gewoon afspreken dat je zo of zo laat weer terug bent en ieder doet tussentijds zijn ding.
    Een veel grotere wens zou zijn een nog betere opkomst en wellicht een omgeving waar je "rustig" met elkaar kunt praten over al het moois we aan het doen zijn. Deze bijna disco-achtige omgeving is daar niet echt geschikt voor.
    Gelijk heb je Harry.
    En was onder de indruk van je technische knobbel.
    En je gedrevenheid om de 'Way Beyond Monochrome' in de praktijk om te zetten.
    Graag je (stap voor stap expleciete) handleiding van je Anapro calibratie op de www plaatsen.

Een vraagje...
    Welk koda... was het weer?

En ik blijf geïnteresseerd in je strip printer (twee stuks).
    En je zone dual was perfect. Zo'n exemplaar zou ik ook wel graag hebben. alleen met mijn twee linker handen lukt me dat hier niet...

Een opdracht voor de volgende bijeenkomsten: "mekaar naar een hoger fotografie nivo helpen en mekaars blinde vlekken helpen te ontdekken".

mvrgr
    Fred

Vord.exe's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Ik vond het zelf ook een leuke middag, idd leuk om even de mensen achter de nicknames te ontmoeten.
    Mooie printjes gezien en ook nog wat dingetjes bijgeleerd.
    Volgende keer zal ik er weer proberen bij te zijn.

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin