Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,771   Posts: 1,484,333   Online: 1205

Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 41 to 49 of 49

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    ... dus. Ik had eigenlijk wel wat meer (discussie) verwacht van die barietuitwisseling!

Over het algemeen kunnen fotografen namelijk redelijk goed ouwehoeren over foto's... of houdt het op dit forum op bij het eindeloos zeveren over de uitrusting?! Persoonlijk heb ik liever negatieve kritiek dan geen kritiek...

Maar goed, iedereen zal wel druk zijn (of doen)...
    Jeroen

Shooter
    ULarge Format

lid worden

Beste allemaal!
    Nieuw op Apug, maar niet in de doka. Ben al lang een fervent dokawerker en zou graag contacten hebben met gelijkgestemden.
    Hoe word ik lid van jullie groep?
    Groeten
    Gerrit

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Hoi Gerrit,

Bij deze ben je lid van de groep

Apug is geen club of vrijmetselaarsloge. Iedereen die meediscussieert is lid. En Apug is bovendien gratis.

Natuurlijk kost het in de lucht houden van een site met 8000 ingeschreven en wie weet hoeveel niet-ingeschreven lezers nogal wat werk en financien. Daarom steunen velen van ons Sean (de webmaster van apug) met een abonnement van € 12,- per jaar. Als je dat vergelijkt meteen fototijdschrift is het een schijntje. Binnenkort gaat dat bedrag overigens naar € 24,- opdat Sean structureel een dag per week vrij kan maken voor Apug.

Maar je bent absoluut niet verplicht om de site financieel te steunen. Iedereen is welkom zolang hij geen spam of flames publiceert.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Gerrit,

welkom, ik nodig je uit om in dit deel van het forum je zelf te introduceren: http://www.apug.org/forums/forum93/

Huib

Shooter
    ULarge Format

meedoen aan bijeenkomst bu

Fijn welkom te zijn.
    Ik hoop te horen wanneer jullie als barietgroep weer bij elkaar komen en wat dan precies de bedoeling is. (Werk meenemen? etc)
    Ook ik ervaar dat de mogelijkheid om over dokawerk te praten bijna over is.In mijn fotclub zijn van de 20 dokawerkers van 2 jaar geleden er nog zeggen en schrijven 3 over zijn. Toen ik vertelde dat ik een nieuwe doka had ingericht keek men mij aan of ik van mars kwam!
    Ik hoor graag weer van jullie!
    Gerrit
    Quote Originally Posted by argentic
    Hoi Gerrit,

Bij deze ben je lid van de groep

Apug is geen club of vrijmetselaarsloge. Iedereen die meediscussieert is lid. En Apug is bovendien gratis.

Natuurlijk kost het in de lucht houden van een site met 8000 ingeschreven en wie weet hoeveel niet-ingeschreven lezers nogal wat werk en financien. Daarom steunen velen van ons Sean (de webmaster van apug) met een abonnement van € 12,- per jaar. Als je dat vergelijkt meteen fototijdschrift is het een schijntje. Binnenkort gaat dat bedrag overigens naar € 24,- opdat Sean structureel een dag per week vrij kan maken voor Apug.

Maar je bent absoluut niet verplicht om de site financieel te steunen. Iedereen is welkom zolang hij geen spam of flames publiceert.

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Ik heb meegedaan aan de BU. Het was mijn eerste barietafdruk en ook eerste afdruk na een hele lange tijd niet afdrukken. Ik zie nu dat het een stuk beter kon en ik heb toch maar van 1 deelnemer commentaar gehad. Dat is natuurlijk jammer, want ik wil graag mijzelf verbeteren.

Ik weet dat het niet de opzet van de BU is, maar is het wellicht een goed idee om ergens af te spreken om uit te wisselen? Gewoon ergens geografisch in het midden van alle woonplaatsen van alle deelnemers, een lokatie bespreken of een café opzoeken. En de foto's direct bij de uitwisseling 'live' te bespreken? Dan weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt...
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by argentic
    ... Binnenkort gaat dat bedrag overigens naar € 24,- opdat Sean structureel een dag per week vrij kan maken voor Apug.
    Ik hoop dat Sean de site dan ook wat sneller kan maken. Het duurt soms vele seconden voordat ik een pagina heb, terwijl ik een gigabyte verbinding heb... (Ja, vroegah, toen je nog een 56K6 had, of nog in bauds deed, toen was dit acceptabel, maar nu is dat toch wel vreemd, toch? Of hebben jullie hier geen last van?)
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

ouyang's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    1
    Ook ik zou graag meedoen aan een evt. 3de barietuitwisseling. Ofwel "live" ofwel via de post. binnen een week ben ik in mijn nieuwe kamer geinstalleerd die ik ook als doka in ga richten (mijn vriendin gaat naar het buitenland dus ik kan doen wat ik wil

grt. Onno

is er iets van een datum of is er nog helemaal geen idee??

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Er zou een website opgezet worden speciaal voor de barietuitwisselingen. Maar tot nu toe is er volgens mij niet veel gebeurd. Ik ga bij deze een nieuwe draad opstarten voor de 3e uitwisseling.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Page 5 of 5 FirstFirst 12345

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin