Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,561   Posts: 1,545,290   Online: 766

Results 1 to 4 of 4
    argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format

2e BU DEADLINE OVERSCHREDEN

Hallo luitjes,

mag ik degenen die nog geen barietafdrukken verstuurd hebben eraan herinneren dat de deadline al anderhalve week verstreken is...

Tot nu toe lijken de volgende afdrukken netjes aangekomen:

Ben Pater
    Marc Leest
    Jaap van den Bosch
    Jeroen Gijssen
    Gilbert Dumont

Voor zover ik het kan nagaan missen we nog de afdrukken van:

Fred Bosschaert
    Huib Smeets
    Tim Vriend

Vraagt de KPN losgeld voor de afdrukken? Moeten de emulsies nog gegoten worden? Wat is er aan de hand? Een half jaar zou toch genoeg moeten zijn om een tiental afdrukken te maken.

Ik heb helemaal geen zin om voor politie agent te spelen. Maar intussen zitten we allemaal te wachten op de laatste afdrukken.

En als iedereen in het najaar weer mee wil doen komen we boven de tien deelnemers uit. Het zou niet eerlijk zijn om deelnemers die zich niet aan de deadline houden voorrang te geven op nieuwelingen.

Dus wil ik de drie gewaardeerde maar wat verstrooide collega's aansporen om de afdrukken uiterlijk dit weekend te versturen. En mocht je intussen gestorven zijn, meld dat dan even.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by argentic

...

Dus wil ik de drie gewaardeerde maar wat verstrooide collega's aansporen om de afdrukken uiterlijk dit weekend te versturen. En mocht je intussen gestorven zijn, meld dat dan even.
    Gestorven nog niet, maar wel een aantal dagen in het buitenland voor de job.
    De afdrukjes vertrekken morgen op de post...

Hoe meer je naar iets uitkijkt, hoe groter het genieten nadien.... :-)

mvrgr
    Fred

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by fred
    Hoe meer je naar iets uitkijkt, hoe groter het genieten nadien.... :-)
    Grinnik.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5

het wachten waard...

Gisteravond heeft Fred mij persoonlijk zijn afdruk kunnen overhandigen (en heb ik tevens nog even de vergeten handtekening op mijn afdruk kunnen zetten)... en het was inderdaad het wachten waard; compleet met passe-partout!

Fred, nog bedankt voor de vriendelijke ontvangst. De negatiefhouder past prima in mijn vergroter; helaas zonder randje langs het negatief... maar dat ga ik anders proberen op te lossen!

Jeroen

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin