Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,723   Posts: 1,515,018   Online: 1233

Results 1 to 7 of 7
    clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114

Euro Apug Conferentie

Nu en dan wordt er in een draadje of tijdens een chat het idee geopperd een bijeenkomst te organiseren voor de Europese leden van APUG.

Enige vragen hieromtrent:

Hoe groot is de belangstelling? Laat het even weten middels een "reply".

Ideeën v.w.b. locatie, tijdstip, activiteiten zijn uiterst welkom.

Groeten

Hans

Disclaimer: bovenstaande wil niet zeggen dat ik de organisatie op me neem.
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    Multi Format
    Locatie? De Vercors in Frankrijk. :-)
    Wanneer? Eender, ik kan toch maar pas een week op voorhand plannen. Zeker niet in januari/februari 2006.

G

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Met Europa bedoel je Nederland, Belgie en Engeland? Misschien een enkele Duitser of Italiaan?

Op zich ben ik best geinteresseerd. Maar het zal erg afhangen van data en plaats. Het zou ideaal zijn als zoiets georganiseerd kon worden aansluitend aan bijv. de fotograficabeurs in Bievres, Frankrijk (1e weekend van juni). Of de fotokina in Duitsland.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Heb wel interesse alleen is het nu nog te weinig concreet om er iets zinnig mee te kunnen vwb planning e.d.
    harry

Release, the best you can do...

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Wel, op het Engelstalige forum wordt geopperd dat 2 meetings in 2006 wat teveel van het goede zou kunnen zijn. Ik stel dus voor de Euromeeting in 2007 te houden in Berlijn. Ik ga anyway naar Canada moest het evenement ooit aangekondigd worden
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Shooter
    Multi Format
    Mijn eerste idee was om ook naar Canada te gaan. Ik heb er familie wonen op Vancouver Island (andere kant van het land weliswaar) maar blijkt nu dat ik tegen die tijd papa zal zijn :-) Een beetje moeilijk in te plannen dus.

Waarom moet er eigenlijk persé een Euromeet zijn? Een jaarlijks APUG congres kan toch eender waar in de wereld doorgaan en zo Europa eens aandoen?

G

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Waw, leuk om te horen! Dat je papa gaat worden

Ik zie dat voorlopig nog niet zitten heel de wereld door te reizen - maar België, Nederland en Duitsland zijn wel vrij centraal. Ook Londen is ook mooi te bereiken...
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin