Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,954   Posts: 1,586,006   Online: 715

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 22
    PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    De Antwerpse haven lijkt me ook tof. Gaan we over tot actie en een datum bepalen?
    Voor mij september... jullie begrijpen wel wat ik bedoel.
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Multi Format
    na de tweede zit????

G

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    yeps vanaf 3 september heb ik tijd maarja ik wil niet egoïstisch zijn dus het moet ook voor andere mensen kunnen.

We zouden ook moeten proberen smorgens - of als het nog vrij donker is- een beetje te spelen met die koeltorens van doel, zo met waterdamp...
    naast de haven bezoeken kan je ook nog orthodoxe joden lastig vallen (grapje, ze staan echt niet graag op foto - toch niet in de synagoge heb ik al gemerkt)
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Multi Format
    De laatste reply viel hier knal op mijn verjaardag, ff bumpen dus!

Ondertussen komen we weer dichter bij september, leuk nieuws voor Pieter maar we hebben nog altijd geen universeel aanvaardbare locatie, buiten de Antwerpse haven.
    Ik zal straks eens wat googelen maar waarom niet eens de linkeroever: Doel, nieuwe Deurganckdok, ...

Nieuwkomers van de laatste maand, laat van jullie horen! (en dat zijn er ondertussen wel wat.
    Of ligt het aan de vakantie?

G

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Hoi Geert!

proficiat nog met je verjaardag.

Ik denk dat de vakantie periode debet is aan de lage response.

Inmiddels heb je ook wel gezien dat er nog een tweede initiatief is ontstaan.

Persoonlijk ben ik er een voorstander van om het bij een centraal APUG event te houden, twee a drie keer per jaar.

De voorgestelde lokatie lijkt mij prima maak maar eens een poll met drie data ergens in september (zelf kan ik het weekend van 11.9 niet)

n_mercenier's Avatar
    Shooter
    35mm
    Ik weet niet wat gewoonlijk de bedoeling is van deze meet and shoot's, omdat ik pas recent lid ben.
    Maar de Antwerpse haven lijkt een prima voorstel. Zowel een stuk van AntwerpenZuid ,met verouderde petroleuminstallaties, maar ook de echte haven, met z'n dokken, schepen, kranen, en ook veel oude rommel die er ligt. Lekker verroeste stalen voorwerpen !!!

In het weekend is het in de haven trouwens heel rustig. De toegankelijkheid is wisselend. Eén keer vroeg een havenbediende wat ik er deed, en zodra ik zei dat ik amateurfotograaf was, mocht ik verder doen.

Onlangs vroeg iemand wel om mijn identiteit en voor welk bedrijf ik werkte. Ik mocht toen wel door, maar hij vertelde mij dat binnen afzienbare tijd de haven gesloten zou worden voor 'leken', om veiligheidsredenen.

De haven MOET met auto bezocht worden, want de afstanden zijn vrij groot.

Groeten,
    Nicolas
    May the light be with us !!!
    http://users.telenet.be/merceniernicolas

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Quote Originally Posted by n_mercenier
    Ik weet niet wat gewoonlijk de bedoeling is van deze meet and shoot's, omdat ik pas recent lid ben.
    Maar de Antwerpse haven lijkt een prima voorstel. Zowel een stuk van AntwerpenZuid ,met verouderde petroleuminstallaties, maar ook de echte haven, met z'n dokken, schepen, kranen, en ook veel oude rommel die er ligt. Lekker verroeste stalen voorwerpen !!!

In het weekend is het in de haven trouwens heel rustig. De toegankelijkheid is wisselend. Eén keer vroeg een havenbediende wat ik er deed, en zodra ik zei dat ik amateurfotograaf was, mocht ik verder doen.

Onlangs vroeg iemand wel om mijn identiteit en voor welk bedrijf ik werkte. Ik mocht toen wel door, maar hij vertelde mij dat binnen afzienbare tijd de haven gesloten zou worden voor 'leken', om veiligheidsredenen.

De haven MOET met auto bezocht worden, want de afstanden zijn vrij groot.

Groeten,
    Nicolas
    Nicolas,

Zou het veel moeite zijn om info in te winnen, ik doe mee, maar ik ken daar ook niks ?

M.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Shooter
    Multi Format
    Nicolas,

Op de vorige bijeenkomst in Nederland zijn we (spijtiggenoeg) niet tot fotograferen gekomen. Het blijf bij het gezellig bekijken van mekaars afdrukken en meegebrachte apparatuur (bv. teststripprinter van Harry).

Intussen hebben we met een aantal Belgische APUG'ers nog een discrete en zeer actiegerichte bijeenkomst gehouden in de Schotte fabriek (waarvan sprake in een andere thread), mijn beste foto's daarvan zie je hier. Die van Marc en Fred heb ik nog niet kunnen bewonderen. Pieter heeft daarvan ook ergens wat foto's online staan.

Ik ben wel te vinden voor een combinatie van de twee: mekaars werk bekijken en ook nog fotograferen.

Zie jij het zitten om een contrete locatie voor te stellen en eventuele toegang na te vragen? Graag dan ook met een rustige drankgelegenheid waar we bij voldoende licht ook nog kunnen voor/na-bespreken en foto's tonen.
    Ik breng alvast mijn zelfgemaakte 4x5 mee ;-)

Geert

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Hoe zit het met dit idee? Ben benieuwd of er al meer bekend of informatie beschikbaar is wanneer we dat gaan doen ivm de al maar vol lopende agenda.
    harry

Release, the best you can do...

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Ja we kunnen niet blijven uitstellen!

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin