Switch to English Language Passer en langue franÁaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,986   Posts: 1,523,997   Online: 829

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 22

Shooter
    Multi Format

APUG meet & shoot?

20 februari is alweer een tijdje geleden, wordt het niet tijd om nog eens aan een bijeenkomst te denken?

G

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Hallo Argus, altijd een goed idee. Maar de hamvraag/hespvraag: waar? De vorige locatie vond ik wel erg lawaaierig geworden.

Groet
    Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    Multi Format
    Dit lijkt mij een goed plan. Het lijkt me leuk om kennis te maken met de Apuggers.
    Misschien een idee om elkaar ergens "in het veld" te ontmoeten ? Ik bedoel, daar waar vele Apuggers graag zouden fotograferen, dichtbij een mooi stuk natuur als ik me niet vergis ?
    Dan moet er in de buurt altijd wel een uitspanning te vinden zijn waar we zonder schallende luidsprekers even van gedachten kunnen wisselen onder het genot van een drankje ...

Paul.
    www.rolleiflexclub.nl
    www.pauljenner.nl

we've got everything you need - satisfaction guaranteed

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Geert, Hans,

Verhip, de 20ste Feb is inderdaad al weer een flink aantal maanden geleden!

Ja de laatste keer was het behoorlijk lawaaierig bij bosch&duin en zeker niet geschikt om elkaars werk te bekijken (en dat afschuwelijke buffet).

Een centrale lokatie voor de Ollanders en Vlamingen blijft toch wel ergens in het Nederlandse of Belgische deel van Brabant.

Of we moeten om de beurt 'thuis wedstrijden' gaan afspreken zodat je de ene keer wat verder moet rijden dan de andere keer maar gemiddeld niet veel meer kilometers hoeft te maken dan een centrale plek voor iedereen.

Zouden onze vlaamse vrienden deze keer iets op touw willen zetten (was dat de laatste keer niet al min of meer zo afgesproken?)?

Huib

Shooter
    Multi Format
    OK, thuismatch voor BelgiŽ.

Heeft er iemand enige voorkeur voor een omgeving?

G

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by argus
    OK, thuismatch voor BelgiŽ.

Heeft er iemand enige voorkeur voor een omgeving?

G
    Tussen Antwerpen en de NL-grens bijvoorbeeld lijkt me wel geschikt. Dat is voor mij so-wie-so al dik 3 uur rijden.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Multi Format
    ipv een natuurlijke omgeving, misschien een bezoekje brengen aan de Antwerpse haven en omgeving?
    Kent er daar iemand zijn weg?

G

Shooter
    Multi Format
    De Antwerpse havens kun je leuke foto's maken. Ik ben daar 1 keer geweest om nachtfotografie te bedrijven. Ik weet er niet echt de weg.
    Ik vraag me alleen af of het handig is om er overdag heen te gaan. Er wordt daar wel gewerkt natuurlijk ...

Paul.
    www.rolleiflexclub.nl
    www.pauljenner.nl

we've got everything you need - satisfaction guaranteed

Shooter
    Multi Format
    De Antwerpse haven? Wou je per auto gaan? De haven is groooooot... Paul, als ik me niet vergis, ben jij op dezelfde plek als Joost geweest? Da's richting het Noordkasteel, nog niet echt de haven en makkelijk bereikbaar... dat kan... die buurt aan de bocht van de Schelde is mooi, dat wel... ook de buurt van Metropolis (Luchtbal) is fotogeniek...

Qua locaties kan je denken aan Lillo/Doel, aan Hoboken misschien voor havenarcheologie...

Voorts: mijn schoonbroer is/was jurist bij het Havenbedrijf, misschien kan die wat fixen. Maar wat wil je fotograferen? Waar wil je naartoe? Er is daar niks buiten laad- en loskaaien en industrie...

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Ik zou de Antwerpse haven een geweldige plek vinden. Vooral als je met een gids bent die een beetje zicht heeft op fotogenieke plekken.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Page 1 of 3 123 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  ó   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin