Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,826   Posts: 1,582,037   Online: 802

Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 11 to 20 of 49

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by naaldvoerder
    Mooi, we zijn al met z'n zessen. Hopelijkover een paar dagen met iets meer. Dan kunnen plaats en tijd afspreken...

Jaap Jan (ook Helder)
    Jaap Jan,

De laaste dagen zie ik de poll´s niet groeien.
    Zullen we toch alvast een plaats en tijd voorstellen.
    Misschien wekt dat meer interesse.
    Wie eerst?

Joop

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Joop,

Je hebt gelijk. M'n poging tot democratisering is mislukt.

Ik doe dus maar een voorstel.

Een kroeg in Amersfoort. Een van m'n fotomaten zal daar een goed bereikbare locatie opsnorren.
    Een zondagmiddag in September om ongeveer 14.00 uur. Zit, denk ik, minder in de weg met de voetbal van de kinderen en boodschappen doen voor de hele week. De datum laat ik nog even in het midden. Hangt waarschijnlijk ook iets af van de potentiele opkomst.
    Klinkt dit min of meer aantrekkelijk?
    We kunnen op de eerste meeting wel praten over hoe we verder gaan.

Jaap Jan

Shooter
    Med. Format RF
    Images
    48

Kroeg-meeting

Geweldig idee, ik kom zeker. Het toeval wil dat ik in Amersfoort woon, dus voor mij is het midden van het land ideaal. Ik zou er ook wel voor willen reizen, mits de afstanden niet bizar worden.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Joop,

Een kroeg in Amersfoort. Een van m'n fotomaten zal daar een goed bereikbare locatie opsnorren.
    Een zondagmiddag in September om ongeveer 14.00 uur. We kunnen op de eerste meeting wel praten over hoe we verder gaan.

Jaap Jan
    Helemaal mee eens. Let bij het selecteren van de locatie even de P-mogelijkheid en bereikbaarheid voor niet ingezetenen van A'foort is dat wel erg prettig.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Multi Format
    Joop,

Ik doe dus maar een voorstel.

Een zondagmiddag in September om ongeveer 14.00 uur.
    ..........
    Klinkt dit min of meer aantrekkelijk?
    We kunnen op de eerste meeting wel praten over hoe we verder gaan.

Jaap Jan
    Lijkt mij een goed voorstel.
    Datum en locatie in een poll opnemen?

Met groet,

Joop

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Beste,

Vorig jaar en begin dit jaar was er al een APUG bijeenkomst, graag onthoud ik jullie de destijds opgedane ervaring niet:

Vanwege zowel nederlandse als belgische deelnemers een centrale lokatie gekozen in brabant. Opkomst was beide keren ongeveer 10 a 12 deelnemers waarvan 8 beide bijeenkomsten hadden bezocht.

Beide keren in een cafe-restaurant, echter licht en geluidsomstandigheden waren niet ideaal zodat deelnemers zich automatisch opsplitsten in twee a drie groepjes. Ook het bekijken van meegebracht werk was verre van ideaal.

Uit feedback en een poll op deze site bleek er geen behoefte te zijn aan een hoge frequentie, merendeel vindt eens in de paar maanden (4 tot 6) voldoende.

Een agenda/programma is wel wenselijk om enige richting aan de bijeenkomst te geven.

Naast de binnenactiviteit hadden enkelen toch ook de behoefte om actief te gaan fotograferen op zo'n bijeenkomst.

Groet,

Huib

Shooter
    35mm Pan

goed plan

Goed initiatief. Via via hoorde ik van je plan. Noteer mij ook maar. Ik hoop dat het simpel blijft. Geen agenda en geen bestuurderen svp.
    Jaap

Een bevriende dokagek en ik zijn wat uitgekekn op onze huidige fotoclub ivm veel digitaal en veel kleur. Daarom zijn we van zins een doka groep ala The Crown Mono Group te formeren ( zie Black and White Photography juni). The Crown Mono Group in Engeland is onstaan door in een goed bereikbare pub af te spreken op een vaste dag in de maand, voor een pint en allerlei andere fotografie gerelateerde "chit-chat". Die groep heeft nu meer dan 40 "leden" (tussen haakjes, een echte club, met leden, voorzitter, contributie etc. is, ons inziens niet nodig).
    Wie van jullie heeft interesse om zo'n soort groep mede te formeren, waarbij onze gedachte uitgaat naar natte zwart/wit werkers en een locatie (kroeg of evt bij een van ons in huis) in of rondom Amesfoort (vlak bij 2 snelwegen). We zouden een vaste frequentie aan kunnen houden bv. 1 dinsdag van de maand, een en ander voorlopig zonder programma.
    Zijn er onder jullie die iets dergelijks zien zitten??

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    De planning is rond!!!!

We komen samen op Zondag 18 september, vanaf 14:00 bij Brasserie het Kroontje, Westsingel 48, 3811 BB Amersfoort. Voor jullie gemak hieronder een kaartje van de ontmoetingsplek;
    Plattegrond: http://www.hetcroontje.nl/plattegrond.htm
    Veel gratis parkeergelegenheid aan het Smallepad, ongeveer 200 meter van de tent.

Ondergetekende, plus 2 fotovrienden zijn er in ieder geval en hopelijk een aantal van jullie. We kunnen dan verdere plannen maken voor de toekomst. Wij zijn er zelf nogal voor geen echte club, compleet met voorzitter, program, contributie, op te richten, maar gewoon maandelijks op een vaste stek af te spreken en ter plekke te bepalen wat we gaan doen en te zien wie er komt.

In ieder geval,

Tot ziens op 18 september

Jaap Jan Helder

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    De Monokroon Groep! Goed idee.

Hans
    Digital is best taken with a grain of silver.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    De datum staat genoteerd en zal ik eis en weder dienende present zijn.
    harry

Release, the best you can do...

Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin