Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,338   Posts: 1,537,684   Online: 932

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 40 of 49
    naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Tot morgen dames en heren,

Ik zie uit naar onze eerste ontmoeting.

Jaap Jan Helder

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Goed initiatief

Jaap Jan en anderen,
    het was een een goed initiatief, de kroegmeeting te organiseren. In korte tijd ging er veel wetenswaardig (en barieten) over de tafel en had soms moeite om alle interessants te volgen. Met andere woorden zeker voor herhaling vatbaar. Denk dat degenen die de aap nog even uit de boom kijken de volgende keer ook gerust kunnen (en mogen) komen. Het heeft wel wat om, met gelijk gestemden, nog over "echte analoge" fotografie te praten en wat vooral belangrijk is van elkaar te leren. Dat laatste kwam er wat mij betreft wel uit. Ben de volgende keer weer van de partij...
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    ULarge Format
    Quote Originally Posted by hka
    Jaap Jan en anderen,
    het was een een goed initiatief, de kroegmeeting te organiseren. In korte tijd ging er veel wetenswaardig (en barieten) over de tafel en had soms moeite om alle interessants te volgen. Met andere woorden zeker voor herhaling vatbaar. Denk dat degenen die de aap nog even uit de boom kijken de volgende keer ook gerust kunnen (en mogen) komen. Het heeft wel wat om, met gelijk gestemden, nog over "echte analoge" fotografie te praten en wat vooral belangrijk is van elkaar te leren. Dat laatste kwam er wat mij betreft wel uit. Ben de volgende keer weer van de partij...
    Lees net van dit natte gedoe en doe graag mee. Graag informatie over hoe en wat en waar en wanneer
    Gerrit

Shooter
    Medium Format
    Enigzins centraal wilden we het wel houden (Amersfoort dit keer), alleen de frequentie was nog niet helemaal in overeenstemming. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat een beetje meer naar het oosten of zuiden onmogelijk wordt.

Het was in ieder geval erg gezellig.

Groetjes,

Robert

Shooter
    ULarge Format

Hoe kom ik meer te weten van de bijeenkomsten

Heb vandaag de berichten gelezen van de eerste bijeenkomst in Amersfoort.
    Bestaat de mofgelijkheid mee te doen?
    Zo ja hoe gaat dat in zijn werk?
    Gerrit

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Volgende bijeenkomst 20 november a.s.

Quote Originally Posted by gerrit
    Heb vandaag de berichten gelezen van de eerste bijeenkomst in Amersfoort.
    Bestaat de mofgelijkheid mee te doen?
    Zo ja hoe gaat dat in zijn werk?
    Gerrit
    Beste Gerrit,
    Het is alleen een kwestie van aansluiten en erbij zijn. Niets officieels dus. Met andere woorden je bent welkom op de volgende bijeenkomst die gepland staat voor 20 november a.s.. Plaats wordt nog nader bekend gemaakt aangezien we op de huidige lokatie er na 16:00 uur uitgesmeten werden. Had overigens niets met ons gedrag of iets dergelijks te maken. Voorlopig vastgestelde tijd is 14:00 uur en daar kon iedereen zich in vinden. Hou deze thread in de gaten en je gaat het meemaken.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    ULarge Format
    Hé, bedankt voor het vlotte antwoord!
    Houd ik in de gaten en waarschijnlijk ben ik van de partij!
    Groeten
    Gerrit

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Harry, Joop, Gilbert, Mark, Robert, Mark, Jaap

Het was, wat mij betreft, erg genoegelijk om met jullie een middag over fotografie en doka te bomen. Ik zag in jullie barietjes zondagmiddag heel wat meer interesants dan in heel veel fotoclubavonden. 20 November staat. Mark zal een betere locatie uitzoeken. Hopelijk hebben we allemaal nieuw werk, ikzelf hoop wat IR resultaten (Robert!) mee te kunnen nemen.

Gerrit, Rene, Ben, Sip, Huib, Hans, Helen, we zitten nog lang niet "vol". Jullie zijn van harte welkom.

Groet Jaap Jan

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Jaap Jan,

choices choices choices, alles afwegende is het mij toch iets te ver (vanuit het donkere zuiden) voor die paar uurtjes.

Huib

Shooter
    Medium Format
    I.R. resultaten (Rollei IR-400) hebben we inmiddels al. De kisten Rodinal staan in de opslag en misschien moeten we het treffen verplaatsen naar ..... Bonn (Harry !!)

Of misschien toch ietsje meer naar het zuiden (Huib)

Ik hoor graag vast een voorstel

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin