Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,919   Posts: 1,556,467   Online: 1228

Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 10 of 49
    naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26

Kroeg-meeting voor z/w doka werkers.. Interesse???

Een bevriende dokagek en ik zijn wat uitgekekn op onze huidige fotoclub ivm veel digitaal en veel kleur. Daarom zijn we van zins een doka groep ala The Crown Mono Group te formeren ( zie Black and White Photography juni). The Crown Mono Group in Engeland is onstaan door in een goed bereikbare pub af te spreken op een vaste dag in de maand, voor een pint en allerlei andere fotografie gerelateerde "chit-chat". Die groep heeft nu meer dan 40 "leden" (tussen haakjes, een echte club, met leden, voorzitter, contributie etc. is, ons inziens niet nodig).
    Wie van jullie heeft interesse om zo'n soort groep mede te formeren, waarbij onze gedachte uitgaat naar natte zwart/wit werkers en een locatie (kroeg of evt bij een van ons in huis) in of rondom Amesfoort (vlak bij 2 snelwegen). We zouden een vaste frequentie aan kunnen houden bv. 1 dinsdag van de maand, een en ander voorlopig zonder programma.
    Zijn er onder jullie die iets dergelijks zien zitten??

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Lijkt me geen slecht idee. Ik kom uit bilthoven, dus voor mij dichtbij

Ben

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Hoi Ben,

Ken je nog andere aficiados, die zoiets zouden zien zitten?

JJ

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Behalve de mafkezen van apug, niet veel. Op onze fotoclub met 60 leden (zestig) ben ik nog de enige die nat werkt.

Ben

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Voor lieden die verder weg zitten is één keer per maand misschien wel wat teveel van het goede en is het wellicht denkbaar om dat bijvoorbeeld eens in het kwartaal te doen. Op deze manier is een start van dit uitstekende initiatief wellicht haalbaar. Zo zou je er ook aan kunnen denken om het dan elk kwartaal in een andere regio te doen. Dat geeft dan iets meer balans. Dan is de man uit deze regio gelijktijdig de organisator voor deze bijeenkomst. Wat is hierop jullie reactie?
    BTW: als dit verder draagkracht heeft ben ik van de partij.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Multi Format
    Goed idee Harry,

Eens in de maand is denk ik voor velen te veel en een lagere frequentie zou mij ook beter uitkomen.
    Alleen als de regio Groningen aan de beurt is dan zie ik niet snel iemand uit Limburg langskomen. Misschien dan toch een centraal punt?
    Ook ik ben van de partij als er meer draagkracht is.

Joop

Shooter
    35mm
    Het lijkt me een prima idee, zeker in digitale tijden. Het is uberhaupt er leuk en intressant om over analoge fotografie te praten met gelijkgestemden en met een biertje erbij. In mijn omgeving ken ik een enkelijke analoog en bij een fotoclub wil ik mij niet aansluiten omdat wat ik er van gezien heb mij niet zo aansprak. Ik ben meer een alleengaander in de fotografie en wil graag zelf eea uitvinden met eventueel met de adviezen van Apug-forum. Maar praten met echte z/w doka werkers- lijkt me een zegen!
    groet Sip

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Mooi, we zijn al met z'n zessen. Hopelijkover een paar dagen met iets meer. Dan kunnen plaats en tijd afspreken...

Jaap Jan (ook Helder)

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Lagere freqentie

Quote Originally Posted by Lismore
    Goed idee Harry,

Eens in de maand is denk ik voor velen te veel en een lagere frequentie zou mij ook beter uitkomen.
    Alleen als de regio Groningen aan de beurt is dan zie ik niet snel iemand uit Limburg langskomen. Misschien dan toch een centraal punt?
    Ook ik ben van de partij als er meer draagkracht is.

Joop
    Als de frequentie lager is, is het ook geen bezwaar om een centraal punt aan te houden. Je zou je dan ook nog kunnen bedenken dat een zaterdagmiddag of iets dergelijks ook in aanmerking genomen kan worden. Lekker de tijd ervoor nemen. Doordeweeks heb je toch altijd weer dat (als je verder weg woont dan 1 uur) je op tijd weg wilt omdat de volgende dag weer gewerkt dient te worden. Eens per drie maanden kan ook voor het thuisfront geen bezwaar zijn lijkt me. Spreek hier voor mezelf overigens... Laat maar horen.
    harry

Release, the best you can do...

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Om tot overeenstemming te komen qua tijd, plaats en frequentie stel ik een aantal "polls"voor. In een nieuwe draad dus....

Jaap Jan

Page 1 of 5 12345 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin