Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,969   Posts: 1,558,534   Online: 1039

Page 2 of 10 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 11 to 20 of 99
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Samen beelden bekijken...

Quote Originally Posted by argentic
    Aangezien we al een hele tijd niets meer gehoord hebben, neem ik maar het inititatief voor de 3e Bariet Uitwisseling. Ik stel als uiterste verzenddatum voor:

14 JANUARI 2006

Ik heb al enkele namen van deelnemers. Maar die dateren van vlak na de vorige uitwisseling. In de tussentijd kan er veel veranderd zijn. Dus wil iedereen (oud en nieuw) zijn deelname aan deze 3e Bariet Uitwisseling even aan mij bevestigen? Ook de spelregels zijn bij mij te verkrijgen.
    Gilbert,
    Als ik alle commentaren zo links en rechts lees denk ik dat er veel voor te zeggen is om de inzendingen "live" te bespreken (heb dat al eens eerder aangekaart). Hierdoor leer je meer van elkaar denken en doen. er moet toch ergens een plek te vinden zijn waar we met elkaar over ons (bariet)werk kunnen praten en discussieren. Het rondsturen is zo blijkt een abstracte bezigheid en weinig inspirerend en voor wat dat laatste betreft ben ik het met Fred wel eens. Zo'n initiatief moet een meerwaarde hebben, alleen dat inspireert. Hoe denk jij en de anderen hierover??
    Last edited by argentic; 10-15-2005 at 03:32 AM. Click to view previous post history.
    harry

Release, the best you can do...

ouyang's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    1
    Dat lijkt me een goede optie, moet iedereen alleen bereid zijn om een stukje te reizen.. Verder lijkt het me dan wel handig als er wel een paar mensen tussen zitten die al wat gevorderder zijn, anders valt er voor beginners misschien niet zo veel van te leren. Op die manier zou je in plaats van 1 plaat ook misschien een paar andere afdrukken mee kunnen nemen, dan kun je beter zien wat mensen misschien structureel beter kunnen doen..

grt. Onno

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    De ervaring leert dat er een zeer gevarieerde groep (ervaren en beginners) de bijeenkomsten bezoekt. Met andere woorden ik ben niet zo bang voor de zich "beginner" noemende enthousiastelingen. Het reizen zal ook het struikelblok niet zijn, mits redelijk centraal bereikbaar ook voor onze zuiderburen, dus alle ingrediënten voor een dergelijk evenement zijn aanwezig.
    harry

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Ik vind het een prima idee om elkaar de afdrukken te geven tijdens een bijeenkomst. Ik weet echter niet of de afstand voor de belgen te groot is. Dat moet geen belemmering worden om mee te doen.

Verder wil ik de deadline best verplaatsen. Maar 1 januari lijkt mij niet zo slim. 14 januari als deadline/ontmoetingsdatum is dan realistischer. Hoe denken jullie hierover?
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Multi Format
    Ik doe graag mee, maar begin februari wordt onze eerste spruit geboren, met alle familiale bezigheden en bezoekjes van dien...
    Deze keer (nog) niet dus!

G

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Voor mij deze keer ook nog niet... eerst moet ik nog het materiaal (bariet) wat leren kennen... en goede beeldjes maken
    Ik zie ook het werk van anderen graag, maar een woordje uitleg of 'uitwisselen' lijkt me ook nodig. Ook al zeggen ze soms dat sommige beelden van zichzelf spreken - maar is dat niet enkel bij topfoto's zo?
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Ik heb tot nu toe bevestigingen van Marc, Ben, Harry, Gerrit, Onno, Geert en mezelf. Kunnen Bastiaan en Jaap even wat laten horen?

Ik heb de deadline verzet naar Zaterdag 14 JANUARI 2006

Die datum kan er ook een "Live uitwisseling" plaats vinden voor wie daar zin in heeft. Het zou leuk zijn als de afdrukken van wie dan niet kan, al eerder opgestuurd worden, zodat we ze ook in die ontmoeting kunnen betrekken.
    Last edited by argentic; 09-30-2005 at 01:34 PM. Click to view previous post history.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5

... maar nu even niet ;-)

Quote Originally Posted by argentic
    Ik heb tot nu toe bevestigingen van Marc, Ben, Harry, Gerrit, Onno en mezelf. Geert doet een volgende keer mee. Kunnen Jeroen, Bastiaan en Jaap even wat laten horen?

Ik heb de deadline verzet naar Zaterdag 14 JANUARI 2006

Die datum kan er ook een "Live uitwisseling" plaats vinden voor wie daar zin in heeft. Het zou leuk zijn als de afdrukken van wie dan niet kan, al eerder opgestuurd worden, zodat we ze ook in die ontmoeting kunnen betrekken.
    Gilbert, deze keer sla ik over. Door het uitblijven van de eindresultaat-bespreking de afgelopen uitwisseling (hetgeen voor mij de reden was om mee te doen) kijk ik nu even de kat uit de boom. Tevens baart het mij een beetje zorgen dat sommigen nu al zeggen dat ze een deadline van over 3 (!!) maanden niet gaan halen... ik heb ook een fulltime baan en een vrouw (ok; nog geen kinderen), maar als ik 5 barietjes moet maken kan ik die over twee weken ruim af hebben.
    Wellicht ben ik bij uitwisseling nr. 4 weer van de partij!
    Jeroen

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Voordeel van de twijfel...

Beste Apuggers,
    Met het bovenstaande ben ik het helemaal eens echter zoals dat meestal gaat is alle begin moeilijk. Willen we tot iets substantieel komen dan is doorzetten, ondanks de tegenvaller, gewoon noodzakelijk. Daarom nogmaals een beroep op allen die in de vorige sessie(s) teleurgesteld zijn geworden om toch mee te doen en te komen op 14 januari a.s.. Vooral nu er een nieuwe opzet gekozen wordt en de resultaten wel besproken gaan worden. Het lijkt mij een uitstekende verbetering. Kom op mensen die paar barietjes maken in de komende 3½ maand moet toch lukken.
    harry

ouyang's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    1
    Tja ,

hewb ik net bevestiging gestuurd is het veranderd naar 14 januari.. En leuk genoeg voor mij zit ik dan in China, maar dus niet op de barietmeet... Zo lang is er toch neit nodig om een paar prints te maken?

grt. Onno

Page 2 of 10 FirstFirst 12345678 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin