Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,921   Posts: 1,522,078   Online: 791

Page 3 of 10 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 21 to 30 of 99

Shooter
    ULarge Format

prik een datum

ik stel voor toch echt definitief een datum te prikken. Er zullen atltijd mensen zijn die niet kunnen...
    Degenen die kunnen komen zorgen er te zijn; er wordt werk besproken; we maken aantekeningen van de besprekingen en sturen die aan de afwezige deelenemers.
    Plaatskeuze: kijk waar de mensen die elkaar ontmoeten wonen. Kies het midden uit. Kijk in de telefoongids naar een paar kroegen in die stad. Bel en leg daar een zaaltje of een tafel vast.
    Everybody happy, toch?
    Zie ik het te simpel??
    Gerrit

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by gerrit
    Zie ik het te simpel??
    Gerrit
    Neen, zo is het...
    harry

Release, the best you can do...

ouyang's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    1
    waarom niet gewoon 1 december. Dat is kort genoeg om gemotiveerd te blijven en lang genoeg om een print te maken.

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Quote Originally Posted by ouyang
    waarom niet gewoon 1 december. Dat is kort genoeg om gemotiveerd te blijven en lang genoeg om een print te maken.
    Nope.
    De reden waarom ik 1 jan aangevraagd heb is dat ik in november (de opdrachten van de fotoacademie terzijde) quasi heel de maand voor mijn vriendelijke werkgever in het buitenland vertoef, en dat ik voor oktober 2 internationale bariet engagementen nog uit te voeren heb. Summa summarum, daardoor heb ik tijd zat in december om te printen.

M.
    NB. De deelnemers kunnen hun bijdrage in november reeds door sturen.
    Een leuke plek om eens samen te komen lijkt me, Antwerpen, Café Viavia bv.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

ouyang's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    1
    tja, lastig met zoveel mensen. Ik vind het een beetje jammer om tien goede prints te maken om er van te leren en dan niet te kunnen bespreken. Maar goed, er zal altijd iemand niet kunnen komen. Ik wacht de datum wel gewoon af en stuur de prints op tijd op, ik vind het een heel leuk idee en hoop wel feedback te krijgen... net als iedereen lijkt me!

grt. Onno

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Tja, geen enkele datum schikt iedereen. Als er een meerderheid een andere datum wil, ben ik wel bereid om de deadline/ontmoeting te verplaatsen. Zoniet dan blijft hij staan op 14 januari. Ik vind het een prima idee om notulen te maken van de meningen over een afdruk, zodat degenen die er niet bij kunnen zijn ook een bespreking krijgen. Dan moeten hun afdrukken natuurlijk wel aanwezig zijn.

Door een ontmoeting kunnen we ook een heleboel portokosten uitsparen. Wie zijn afdrukken meeneemt is niks kwijt. Degenen die niet kunnen, sturen gewoon al hun afdrukken in een keer naar mij. Ik zorg dan voor het uitdelen tijdens de ontmoeting. De porto voor de paar overblijvende prints neem ik wel voor mijn rekening. Wie niet aanwezig is en bovendien zijn afdrukken niet op tijd heeft verstuurd, moet alle porto zelf betalen.

ouyang's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    1
    strak plan lijkt me. Als het aan mij ligt (en aangezien de datum toch flink naar achteren verplaatst word zou ik het liefst eind januari zien. Dan ben ik namelijk terug
    grt. Onno

Shooter
    ULarge Format

plaats en tijd

Oké, gaan we uit van 14 jan. Argentic heeft de namen neem ik aan?!? Hoeveel deelnemers komen er dan de 14e
    Wat is de voor deelnemers meest gunstige lokatie Argentic?
    Enfin ik zie het wel op dit forum hoop ik.
    Gerrit

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Als Jaap ook weer meedoet (en ik verwacht dat hij dat doet) dan hebben we 9 deelnemers. Er is nog plaats voor 1 extra persoon. Als die er over een weekje niet is, dan sluit ik de inschrijving, en stuur ik iedereen de adressenlijst, en de nieuwe spelregels waarin de bijeenkomst verwerkt is.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    Multi Format
    Gilbert,

Ik wil als aspirant 10de persoon de handschoen oppakken.
    Heb je voor mij alvast de spelregels?
    Zo weet ik of ik aan de gestelde "eisen" kan voldoen en een echte bijdrage kan leveren aan de bariet uitwisseling.

Page 3 of 10 FirstFirst 123456789 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin