Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,973   Posts: 1,558,725   Online: 743

Page 7 of 10 FirstFirst 12345678910 LastLast
Results 61 to 70 of 99
    Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    LS,
    Wegens andere verplichtingen kan ik helaas de 14e niet aanwezig zijn. Ik zal de prints via de snail-mail doorsturen,

M.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Da's jammer Marc, ik had je graag eens ontmoet.

Ik ben er wel bij, mijn prints zijn nog nat en ga ik morgen tonen. Gek hè, dat ik dan toch weer op het laatst bezig ga, terwijl ik het ruim van tevoren wist. Typisch geval van procrastinatie...
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Merlin
    Typisch geval van procrastinatie...
    Volgens mij bedoelt hij uitstel (lees luiheid)
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Ik stuur op korte termijn iedereen de adreslijst en de laatste versie van de spelregels toe.
    Ik weet niet of ik wat gemist heb, maar ik heb deze lijst nog niet ontvangen. Het ziet er naar uit dat ik niet kan komen (schoomoeder viert haar 89e verjaardag ;-()

Ben

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Verjaardagen van schoonmoeders kunnen behoorlijk inspirerend zijn. Ik denk niet dat je ons mist.

Misschien kan je terugkijken in de mail, het is een bericht van 28 oktober van Gilbert. Hij zegt daarin: [font=Times New Roman]"Als je er niet bij kunt zijn, zorg dan dat je ruim van tevoren de afdrukken naar mij stuurt, zodat ik ze tijdens de bijeenkomst uit kan delen." [/font]Kom je daar nog aan toe? Anders... [font=Times New Roman]"[/font][font=Times New Roman][font=Times New Roman]Wie niet aanwezig is en bovendien zijn afdrukken niet op tijd heeft verstuurd, moet alle porto zelf betalen.[/font][/font]" En dat zou sneu zijn. Behalve natuurlijk als bij een volgende uitwisseling dezelfde mensen aanwezig zijn. Dan neem je ze dan mee, we kunnen best een half jaartje wachten...

Ik ga er trouwens van uit dat ik negen afdrukken meeneem, klopt dat Gilbert?

Als er nog meer mensen niet kunnen, laat het dan even weten, dan kunnen we wellicht een andere datum prikken.
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Het probleem was dat ik dacht dat 14/1 een zondag was, maw. de 15/1 zou ik WEL kunnen.

M.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Merlin
    Misschien kan je terugkijken in de mail, het is een bericht van 28 oktober van Gilbert. Hij zegt daarin: [font=Times New Roman]"Als je er niet bij kunt zijn, zorg dan dat je ruim van tevoren de afdrukken naar mij stuurt, zodat ik ze tijdens de bijeenkomst uit kan delen." [/font]Kom je daar nog aan toe? Anders... [font=Times New Roman]"[/font][font=Times New Roman][font=Times New Roman]Wie niet aanwezig is en bovendien zijn afdrukken niet op tijd heeft verstuurd, moet alle porto zelf betalen.[/font][/font]"
    Inderdaad. Als men wil kan ik alsnog de adreslijst toesturen, maar in principe is dat nu niet nodig. Ik heb alleen nog geen enkele afdruk binnen gekregen van mensen die niet aanwezig zijn. De deelnemers zijn :

Gilbert
    Jaap
    Gerrit
    Marc
    Geert
    Ben
    Harry
    Onno
    Joop
    Bastiaan

Tot mijn frustratie kan ik er zelf deze keer ook niet bij zijn. Wij krijgen de peetoom van mijn jongste dochter uit Frankrijk op bezoek. Jaap, ik zal zorgen dat je mijn afdrukken uit kunt delen.

Ik ga er trouwens van uit dat ik negen afdrukken meeneem, klopt dat Gilbert?

Als er nog meer mensen niet kunnen, laat het dan even weten, dan kunnen we wellicht een andere datum prikken.
    Ja, 9 afdrukken. (10 deelnemers minus jezelf.)

Als de meerderheid niet kan, moeten we misschien een andere datum prikken. Maar het probleem met datums is dat op het laatste moment toch telkens mensen weer niet kunnen. Dus als het enigszins kan moeten we deze datum door laten gaan.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Zeven van de tien kunnen? Het lijkt wel op ten little niggers, of in dit geval ten pale white darkroom dudes...
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by argentic
    Tot mijn frustratie kan ik er zelf deze keer ook niet bij zijn. Wij krijgen de peetoom van mijn jongste dochter uit Frankrijk op bezoek.
    Hmmm... hoe krijgen we dan onze afdrukken bij de mensen die niet aanwezig zijn? Meegeven met iemand die je binnenkort ziet?

Ik weet dat je de port-kosten voor nasturen voor je rekening wil nemen maar ik vrees wel dat je wel wat zal moeten investeren in zegels & verpakkingsmateriaal.

Als Marc het goed vindt, neem ik de prints voor hem wel mee.
    [edit] Dit is OK voor Marc.

Laat de afspraak gerust staan op 14/1, je zal nooit de hele groep samenkrijgen op dezelfde dag.

G
    Last edited by argus; 01-09-2006 at 08:09 AM. Click to view previous post history.

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Grote vraag voor mij is: waar zend ik mijn foto's naar toe? Ze liggen klaar, maar ik kan zaterdag niet.

Ben

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin