Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,548   Posts: 1,544,529   Online: 999

Page 9 of 10 FirstFirst ... 345678910 LastLast
Results 81 to 90 of 99
    argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Voordat we de datum veranderen zou ik eerst willen weten hoeveel mensen een nieuwe datum willen. Het is kort dag. Dus allemaal zo snel mogelijk reageren graag.

Persoonlijk ben ik neutraal. Ik heb geen probleem met deze datum, en ook niet met een nieuwe.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Gilbert,
    Het gaat meer om het uitgangspunt van deze bijeenkomst. Die was om met elkaar de foto's te bespreken elkaar te inspireren en er op deze directe manier van te leren. De discussie over de vorige uitwisselingen was dat er weinig feed back is geweest.
    Denk dat voor doorgang zou moeten gelden het aantal deelnemers die aanwezig zijn. Momenteel is die bijna gehalveerd en zou in mijn beleving een andere datum het meest voor de hand liggen.
    harry

Release, the best you can do...

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Zolang het een zondag (nm) is, en tijdig aangekondigd wordt: voor mij geen probleem.
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

Shooter
    Multi Format
    Je mag er niet van uit gaan dat we ooit de volledige groep bij mekaar krijgen.
    Voor mij pas zaterdag nog steeds en ik kan leven met 6/10 deelnemers.
    Gaan we de afspraak later plaatsen, binnen dit en een maand, dan wordt de kans miniem dat ik er zal kunnen bij zijn. Ons 9-maandenplan loopt af begin februari en dan start het 20-jarenplan :-)

G

Shooter
    35mm
    Ik ben ook voor zaterdag a.s.

Bastiaan

ouyang's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    1
    elk weekend is voor mij in ieder geval ok.

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    We doen het gewoon zaterdag!
    (Ik heb nog de ballen om een besluit te nemen.) We zullen niet voltallig zijn, maar we zullen het aangenaam maken en genieten van elkaars gezelschap! Het is jammer voor wie niet kan. We hebben eind september 2005 de datum vastgelegd. Die gaan we nu niet meer veranderen. Als je je aan je afspraak houdt en op een later tijdstip niet kan bijvoorbeeld vanwege een kleintje, dan gaan we je niet teleurstellen. Tot zaterdag!
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

Shooter
    Multi Format
    Spannend he, dat aftellen

We zijn gisteren nog even op controle geweest bij de gynaecoloog en niets wijst erop dat ik dit weekend al vader ga worden.
    Geen probleem voor morgen dus!

Ik ga echter niet te lang blijven, in de late namiddag ga ik nog een CPA ophalen in de buurt van Luik. Vanuit Arnhem moet ik dan toch 2:30 uur rekenen om op tijd op mijn afspraak te zijn (rond 16:30)

BTW: groot gelijk, Merlin.

Tot dan,
    G

Shooter
    Multi Format
    En toch waren we met 6!

Het was me gisteren een waar genoegen om erbij te zijn, ook al was het een eindje rijden.
    Deze formule van bariet-uitwisseling is volgens mij goed werkbaar. De bespreking geeft er een grote meerwaarde aan tov. enkel prints rondsturen.

Alvast bedankt voor de mooie prints die hier binnenkort afwisellend in huis gaan hangen.

G

Shooter
    Multi Format
    Ik heb gisteren veel geleerd en veel mooi werk gezien en dat in een ontspannen ambiance.
    Ik had het dan ook niet willen missen.

Page 9 of 10 FirstFirst ... 345678910 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin