Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,565   Posts: 1,545,330   Online: 916

Results 1 to 6 of 6
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Fotografica HOUTEN

Wie ging of gaat er ook alweer naar de Fotografica in Houten. Kunnen we iets afspreken om elkaar daar onder het genot van een kop koffie o.i.d. te treffen??
    Het evenement is op zondag 6 november a.s. voor niet leden open vanaf 11:00 uur.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by hka
    Wie ging of gaat er ook alweer naar de Fotografica in Houten. Kunnen we iets afspreken om elkaar daar onder het genot van een kop koffie o.i.d. te treffen??
    Het evenement is op zondag 6 november a.s. voor niet leden open vanaf 11:00 uur.
    Ik ben een "niet lid" en dus waarschijnlijk om 11:00uur aanwezig. Moet daar even twee 'boodschappen' doen (papier bij René en een filter bij Klinkhamer), dus ik denk niet dat ik veel meer dan 1 uur nodig heb... waarna ik aan de koffie kan :-).
    Jeroen

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    ... wordt druk zo te zien aan de enorme response op deze oproep .

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Als we dan rond 12 uur eens rondkijken in de kantine, dan zien we jouw grote hoofd ook (wat bij elke posting te zien is) ? Je kunt mij herkennen aan een grote toverhoed... Ik zit vast en zeker bij die rare pinguin van een Argentic...
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by Merlin
    Als we dan rond 12 uur eens rondkijken in de kantine, dan zien we jouw grote hoofd ook (wat bij elke posting te zien is) ? Je kunt mij herkennen aan een grote toverhoed... Ik zit vast en zeker bij die rare pinguin van een Argentic...
    Pinguin en puntmuts... OK... says big giant head.

---
    You know "the camera adds 10 pounds"

ouyang's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    1
    hmm, niemand uit de buurt van Leiden met wie ik zou kunnen carpoolen dus
    een treinkaartje is ook weer tien Euro en ik zit nogal krap deze maand. Even kijken of ik ergens iets vandaan kan kriebelen, lijkt me leuk om eens rond te koekeloeren en wat mensen te ontmoeten.

groet,

Onno

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin