Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,568   Posts: 1,573,488   Online: 818

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 19

Shooter
    Med. Format RF
    Images
    48

Kroegmeeting zwart/wit fotografie 2e keer

Na zorgvuldig de verzoeken de bijeenkomst meer naar het oosten, zuiden, noorden of westen te verplaatsen te hebben bestudeerd, zijn we toch (weer) tot de conclusie gekomen dat het midden van het land het handigst blijft.

De datum en tijd was al afgesproken, zondag 20 november om 13:00 uur. Als locatie leek ons 't Hoogt, van Weerden Poelmanweg 20, Soesterberg erg geschikt. Dit ligt tussen bos en luchtmachtbasis, en is via de A28 eenvoudig te bereiken.

Het voorstel zou zijn om te beginnen met een kop koffie en wat meegenomen foto's, en vervolgens buiten te gaan fotograferen (bos -om zonesysteem te perfectioneren- of roestende F16's). Tegen de schemering zouden we dan weer welkom zijn bij de eigenaren.

Iedereen met een gezonde interesse in analoge zwart-wit fotografie is welkom; ook de mensen die vorige keer niet konden komen (of pas later op deze site beland zijn). Het meebrengen van wat eigen afdrukken vergroot de feestvreugde beslist.

Overigens, het uitbaters-echtpaar bleek byzonder verguld met onze onze komst en wil dolgraag model staan.

Voor de mensen die met het openbaar vervoer willen komen: ik neem met alle plezier lifters mee vanaf station Amersfoort.

Tot de 20e!

Mark
    Last edited by Mark Mombarg; 11-09-2005 at 02:03 PM. Click to view previous post history.

Shooter
    Medium Format
    Prima, lijkt mij een goed voorstel. Na overleg met Rollei/Maco wordt deze meeting gesponsord door ons Fotohuis met gratis Rollei films naar keuze. (35mm of 120 rolfilms: R3; PAN25 of KB Retro100/400, I.R.-400).

Ondanks de verjaardag van mijn vrouw (er werd al vorige keer over gelachen ) zal ik om 14:00u aanwezig zijn.

Prima initiatief, moeten we wel volhouden en ook in Amersfoort was het best wel gezellig.

Groetjes,

Robert

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Van op een afstand wat consultancy...
    14h is rijkelijk laat om te gaan fotograferen, zeker als je nog eerst foto's gaat bespreken. Om 16h is haast het licht verdwenen hoor einde november...

Ik zou eerder zeggen, afspraak om 8h s' morgens in het bos...

mvrgr
    Fred

Shooter
    Medium Format
    Ik zou eerder zeggen, afspraak om 8h s' morgens in het bos...
    Maar dan mis ik de taart!

Ben wel met je eens dat een uurtje eerder waarschijnlijk verstandiger zou zijn.

Shooter
    Med. Format RF
    Images
    48
    Uitstekend, maken we er 13:00 uur van....... Ik zal de eerste post aanpassen

En Robert, zoals vorige keer al aangegeven, sponsoring doen we niet aan! Gelukkig kunnen we het deze keer schuiven in de categorie "trakteren ter gelegenheid van de verjaardag van je vrouw". Dus neem gerust mee; kan iedereen voor zichzelf beslissen of-ie het uit wil proberen.
    Last edited by Mark Mombarg; 11-09-2005 at 02:49 PM. Click to view previous post history.

Shooter
    Medium Format
    Dus neem gerust mee; kan iedereen voor zichzelf beslissen of-ie het uit wil proberen.
    Taart of (Rollei) film?

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Fotohuis
    Taart of (Rollei) film?
    Beiden
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Idee...

Quote Originally Posted by Mark Mombarg
    Het voorstel zou zijn om te beginnen met een kop koffie en wat meegenomen foto's, en vervolgens buiten te gaan fotograferen (bos -om zonesysteem te perfectioneren- of roestende F16's). Tegen de schemering zouden we dan weer welkom zijn bij de eigenaren.
    Mark
    Zou het ook een voorstel zijn (of kunnen zijn) om te beginnen met een kop koffie even bijkletsen en dan eerst twee uurtjes fotograferen en daarna de foto's. Die foto's lopen niet weg het licht wel...en daar heeft Fred gelijk in.
    Tis maar een idee!
    harry

Release, the best you can do...

ouyang's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    1
    Toevallig iemand die uit het Westen des Lands moet komen? Ik moet uit Leiden komen en het zou fijn zijn als ik kon meeliften met iemand (kan best een vergoeding tegenover staan)

Groetjes,

Onno

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Wie-o-wie???

Wie kunnen we allemaal begroeten a.s. zondag in Soesterberg???
    Mogen we ook rekenen op deelname van onze Belgische Apuggers?
    Welkom zou ik zeggen...Leuk, jullie na één jaar weer eens te zien...
    harry

Release, the best you can do...

Page 1 of 2 12 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin