Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,211   Posts: 1,531,999   Online: 1173

Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 41 to 50 of 60

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by hka
    Hieronder alle informatie voor de 3e Zwart/Wit Kroegmeeting.

datum:
    zondag 5 februari 2006

Lokatie:
    vd Valk Hotel Arnhem
    arnhem@valk.com
    Amsterdamseweg 505
    6816 VK Arnhem
    Nederland

Deze lokatie, zo is vandaag gebleken, uiterst geschikt voor dit soort bijeenkomsten. We konden aan een speciale tafel met z'n allen samen zitten en ons werk in een goed verlichte ruimte bespreken. Oja zonder allerlei kabaal en gallende, niet te genieten, disco muziek op de achtrgrond.

Aanvangstijd:
    Als tijd stel ik voor 11:00 uur. Dat zou laat genoeg moeten zijn om te kunnen reizen, en vroeg genoeg om tijd te hebben voor een praatje en een plaatje.

Waarom gekozen voor 11:00 uur?
    Ook de vorige bijeenkomst hebben we weer gemerkt dat het vroeger donker is dan we denken. Of met andere woorden we OH-en langer over alles en nog wat als we elkaar treffen en de tijd er met ons vandoor gaat.

Het programma:
    11:00 uur Aankomst kopje koffie even bijkletsen
    11:45 uur Bespreking elkaars fotowerk
    13:00 uur Vertrek naar het Nationale Park De Hoge Veluwe/Kröller Müller Museum om te fotograferen cq bezoek aan museum. (ca. 4 km)
    16:00 uur
    Einde als je daar al aan toe bent.

De entree voor het Park is € 6,00
    Voor Park en Museum is € 12,00
    Auto mee in het Park is € 6,00
    Als we met z'n vieren in één auto gaan zitten dan kunnen we de € 6,00 over het aantal inzittende verdelen. De auto mee het Park in maakt het sjouwen met de apparatuur makkelijker dan als we dat op de fiets zouden moeten doen.

Indicatie:
    Het zou prettig zijn als we even een indicatie kunnen krijgen wie er voornemens is om te komen. Geef in deze thread hier even een berichtje af.

Voor wie:
    Voor iedereen die de analogo of traditionele fotografie een warm hart toedraagt en daarbij zelf het gehele fotoproces nog afwerkt.
    Tijdens deze kroegmeeting maken we géén onderscheid tussen Bariet- of PE/RC papier. Centraal staat het "beeld" en het plezier dat we er samen aan beleven.

Wil je erbij zijn; kom gewoon en geniet... niets hoeft alles mag.
    Ik dacht dat ik al eerder een bericht had gepost, dat ik zou komen. Ik zie het bericht niet; dus ik herhaal het. Ik zal drukken meenemen, die gedrukt zijn van negatieven, die ik met mijn high definition ontwikkelaar heb ontwikkeld. Dit had ik al eerder toegezegd, zoals je misschien herinnert. Zo kun je het resultaat zien dat je met deze ontwikkelaar kunt bereiken.

Jed

MTK
    MTK is offline
    MTK's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ik heb het al eerder aangegeven, maar nu nogmaals: ik kom. Als er mensen uit Amersfoort of daar in de buurt mee willen rijden, meld je even.

Groet,

Marcel

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Het kan kloppen dat jullie al eerder een bericht gepost hebben maar dat is alweer lang geleden. Nu het programma van deze dag bekend is en de datum dichterbij komt is het wel prettig nog even te horen wie dat nog steeds van plan is. Agenda's zijn soms lastige dingen. Vandaar...
    harry

Release, the best you can do...

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by naaldvoerder
    Harry,

Uitstekend programma. Ik denk zelf direct aan het jachthuis als onderwerp. Robert, los van de commersie, ben ik erg benieuwd naar het nieuwe Foma papier.

Jaap Jan
    Jaap Jan en anderen,
    Aanvullend op mijn vorige reactie hieromtrent het volgende; het is inderdaad zoals ik al aangaf dat je alleen onder leiding het Jachthuis kunt bezoeken. Op zich natuurlijk niets mis mee maar dit beperkt je in de vrijheid iets meer tijd te nemen voor de foto van je leven. Ik ben er wel voor te porren om het alsnog te bezoeken.
    Entreekosten zijn € 2,00.
    Duur van de rondleiding is ca. 45 min.
    Let wel de kaartjes dien je meteen bij binnenkomst van het Park aan te schaffen.
    harry

Shooter
    Med. Format RF
    Images
    48
    Ik kom, leuk

Een practische tip: het Jachtslot kom je eigenlijk alleen 'op zeker' binnen wanneer je ruim vantevoren reserveert. Dit gaat via de internetsite van de Hoge Veluwe en kost 50 euro per groep.
    Als er genoeg belangstellenden zijn, zouden we ons als groep kunnen aanmelden.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Opgave van deelname voor bezoek Jachthuis

Quote Originally Posted by Mark Mombarg
    Ik kom, leuk

Een practische tip: het Jachtslot kom je eigenlijk alleen 'op zeker' binnen wanneer je ruim vantevoren reserveert. Dit gaat via de internetsite van de Hoge Veluwe en kost 50 euro per groep.
    Als er genoeg belangstellenden zijn, zouden we ons als groep kunnen aanmelden.
    Goed idee Mark,
    Mag ik voorstellen dat degenen die het Jachthuis willen bezoeken dit even expliciet doorgeven dan kan ik de reservering maken voor 14:30 uur.
    Kosten zoals gemeld € 50,00 te delen door het aantal deelnemers. Dan zijn we met ons eigen groepje en wellicht dat de rondleider ons dan wat extra tijd "gunt" om enkele foto's te maken.
    Wacht niet te lang met doorgeven want anders kunnen we de gewenste tijd misschien niet meer reserveren.
    harry

MTK
    MTK is offline
    MTK's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Het lijkt me leuk het jachthuis te bezoeken, dus zet mij maar op de lijst!

Groet,

Marcel

Shooter
    4x5 Format
    Ik ken het jachthuis niet; dus daar kan ik niet veel van zeggen. Wat ik wel weet is dat het fotograferen van statief in de regel niet mogelijk is tijdens rondleidingen. Verder, hoe staat het daar met het licht? Is het een donkere zaal met zwijnenkoppen en geweien? Heb je daar kunstlicht nodig? Ik bedenk nu net; misschien ios er een website met informatie.

Jed

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Jed Freudenthal
    Ik ken het jachthuis niet; dus daar kan ik niet veel van zeggen. Wat ik wel weet is dat het fotograferen van statief in de regel niet mogelijk is tijdens rondleidingen. Verder, hoe staat het daar met het licht? Is het een donkere zaal met zwijnenkoppen en geweien? Heb je daar kunstlicht nodig? Ik bedenk nu net; misschien ios er een website met informatie.

Jed
    Inmiddels heb ik op internet gekeken. Er worden rondleidingen verzorgd; maar dat houd op 31 januari op. Dus op 5 februari 2006 zie ik geen informatie over rondleidingen.
    Jed

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    We hoeven niet perse binnen te fotograferen. De archtectuur van buiten is ook prachtig. Art Deco.

Jaap Jan

Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin