Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,514   Posts: 1,543,625   Online: 1120

Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 41 to 46 of 46
    Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Jed Freudenthal
    Harry had al een idee voor een workshop.
    Harry wil er de trekker wel van zijn, i.s.m. mij (Ja toch, Harry?). Hij was echter wel huiverig voor de reacties, want die kreeg hij niet op zijn laatste initiatief van proefstrokenmaker. (Hoezo, geef mij er maar twee...)

Er schijnt een grote doka in Twente te zijn.
    In het cultureel centrum "De Voorveghter" te Hardenberg.
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Geef maar een aantal datums voor een workshop, dan kan iedereen aan geven wat ieders voor keur is. Ik zal mijn uiterste best doen om er bij te zijn.

Daniel

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by Merlin
    ..., want die kreeg hij niet op zijn laatste initiatief van proefstrokenmaker.
    Proefstrokenmaker??? Wie, wat waar... zeer geinteresseerd! Is dat er zo-een die je hetzelfde stukje meerdere malen kunt laten belichten? (Waar is de thread?)

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Daan72
    Geef maar een aantal datums voor een workshop, dan kan iedereen aan geven wat ieders voor keur is. Ik zal mijn uiterste best doen om er bij te zijn.

Daniel
    Uiteraard zal iemand de trekker moeten zijn. Maar het wanneer, het doel en het hoe van de workshop moet via deze site gezamelijk worden vastgesteld. Voorbeeld: zo kan men zich als doel ' het HD ontwikkelen van films' voorstellen. Maar men kan zich ook voorstellen dat de 'invloed van de keuze van het objectief op de beeldkwaliteit' daarbij komt. etc. Met andere woorden: we moeten ons doel definieren. Als dat gebeurd is, dan wordt vastgesteld hoe het moet gebeuren. Vervolgens moet de belangstelling worden gepeild, en een datum en plaats moet geprikt worden.

Jed

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Peiling

Denk dat het verstandig is om eerst eens even te peilen hoeveel serieuze belangstelling er voor dit onderwerp is alvorens de workshop op te tuigen en afspraken te maken.
    Daarnaast lijkt het me zinvol om hiervoor een nieuwe "draad" in het leven te roepen.

[COLOR=Red]Zie nieuwe Thread: [/COLOR]http://www.apug.org/forums/showthread.php?p=294785#post294785
    harry

Release, the best you can do...

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Andere website voor Photochem

En dit is het address van de firma fotochem, waar fotochemicalien te verkrijgen zijn:
    http://www.colba.net/~fotochem/index.htm
    zoals afgesproken op de kroegmeeting. Hier kun je dus stoffen als catechol en pyrogallol etc. verkrijgen.

Jed
    De bovenstaande website is veranderd want de voormalige eigenaar heeft de business verkocht aan Claire Vrana.
    Ze is te bereiken onder: http://www.jdphotochem.com/
    harry

Release, the best you can do...

Page 5 of 5 FirstFirst 12345

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin