Switch to English Language Passer en langue franšaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,944   Posts: 1,585,782   Online: 1037

Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 10 of 46

Shooter
    Medium Format

Kroegmeeting z/w fotografie 4e keer

Als vervolg op de uiterst succesvolle kroegmeeting in Arnhem is de komende APUG kroegmeeting afgesproken op zondag 23 april 2006. Dit is het week end na de Pasen.

Locatie: Ravenstein (Gem. Oss - Tussen 's-Hertogenbosch en Nijmegen) direct gelegen aan de A-50. http://www.stadjeravenstein.nl/
    http://www.toerismeravenstein.nl/

Tijdstip ca. 11:00u, locatie wordt t.z.t. nog bekend gemaakt.

Groetjes,

Robert

Shooter
    Multi Format
    Robert,

wat zijn de interessante locaties voor fotografie aldaar?

G

Shooter
    Medium Format
    Ravenstein: Vlakglas museum, de molen "de Nijverheid", (jacht)haven, dijkroute Keent-Megen.
    Nabijheid: Tuinen van Appeltern, kasteel/ru´ne van Batenburg.

e.e.a. staat ook in de aangegeven "links".

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Fotohuis
    Ravenstein: Vlakglas museum, de molen "de Nijverheid", (jacht)haven, dijkroute Keent-Megen.
    Nabijheid: Tuinen van Appeltern, kasteel/ru´ne van Batenburg.

e.e.a. staat ook in de aangegeven "links".
    De omgeving van Ravenstein lijkt mij een interessante omgeving. Een tijd geleden heb ik daar in de omgeving ook gefotografeerd.

Jed

Shooter
    Medium Format
    Via wat mail verkeer heb ik begrepen dat APUG-NL interesse heeft gekregen van een nabij gelegen duitse fotoclub. Een paar Oosterburen wilde graag de moeite nemen om eens aan te schuiven bij ons aan tafel. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Altijd interessant wat gegevens uit te wisselen.

Robert

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Moeten we dan wel afspreken dan Nederlands de voertaal is.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by hka
    Moeten we dan wel afspreken dan Nederlands de voertaal is.
    Ik vind het erg goed van de duitse interesse, en heb persoonlijk geen probleem om duits ( of engels) te spreken, maar ik kan niet oordelen over de andere deelnemers aan de kroegmeeting. Het komt mij voor dat de deelnemers aan de vierde kroegmeeting zich hierover moeten uitlaten. Een mogelijkheid is'platdeutsch'.

Jed

naaldvoerder's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    26
    Seht gut aus!!!

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Hallo ,ik wil ook van de partij zijn, ik ben erg benieuwd naar de resultaten van het recept van Jed.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    In andere threads wordt volop gediscussieerd over de door Jed ontwikkelde en gemodificeerde HDD ontwikkelaar. Inmiddels zijn er meerdere ge´nteresseerden voor dit onderwerp.
    Zou het een idee zijn om tijdens de komende Kroegmeeting hiervoor enige tijd in te ruimen om dit onderwerp nader te belichten zodat we daar ons voordeel mee kunnen doe.

Ik weet niet hoe het met Robert (als organisator van de 4e KM) is! Heb al lange tijd niets meer van hem vernomen.
    Wellicht kan hij ons informeren of er in de Kroeg (die hij op het oog heeft) een mogelijkheid is waar we dat enigszins ongestoord kunnen doen.
    Van Jed begrijp ik dat hij daar wel voor in is en inmiddels al begonnen met daarvoor de benodigde gegevens en voorbeelden e.d. te verzamelen. Ik denk dat als we daar ÚÚn uur voor uittrekken het voor iedereen duidelijk wordt.
    Hoe denken we hierover...
    harry

Release, the best you can do...

Page 1 of 5 12345 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  Ś   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin