Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 68,708   Posts: 1,482,882   Online: 1058

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17
    Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Wat valt er over te zeggen. Je geeft een opsomming van een en ander. We moeten gewoon uitgaan van hetgeen is afgesproken. Een bariet afdrukken naar je mogelijkheden van dat moment, naar elkaar opsturen. Maximaal tien deelnemers en dan splitsen. dus nooit meer dan 5 afdrukken maken.Het is leuk als de foto's tijdens een bijeenkomst besproken worden, maar dan kun je niet van op aan. Dus gewoon opsturen en de eventueel ontvangen foto's meenemen naar de bijeenkomst (hoeft niet eens dat iedreen alle foto's meeneemt.)

Ben

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by Breunes
    We moeten gewoon uitgaan van hetgeen is afgesproken.
    Lijkt mij ook, zoveel mensen zoveel wensen. Anders blijf je aan het aanpassen. Als een minderheid het er niet mee eens is kunnen ze altijd aan de uitwisselingen op het Engelse forum meedoen.
    Jeroen

Shooter
    Multi Format
    Ik vond het ook een heel karwei om de 10 prints af te werken.
    Liever zou ik zien dat er gesplitst wordt in kleinere groepen van 3 tot maximaal 5 personen.

De oefening om een serie identieke prints te maken is natuurlijk niet slecht...

G

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Onze verhuizing naar Frankrijk komt nu een stuk dichterbij. We zitten hier midden tussen de verhuisdozen. Hoewel ik de hele zoemr nog in Nederland werk terwijl mijn gezin al in Frankrijk is, zal ik tot eind 2006 geen bruikbare doka hebben. Dus ik moet voor de 4e barietuitwisseling verstek laten gaan. De keer daarna hoop ik weer mee te doen.

Is er dus iemand die de fakkel als organisator over wil nemen?
    Last edited by argentic; 04-22-2006 at 05:17 AM. Click to view previous post history.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14
    Niemand heeft zich gemeld. Ik zal dan maar de fakkel overnemen. Dus email adressen naar mij doorsturen, dan zal ik een indeling maken en deze door sturen. Jullie moeten dan zelf de adresgegevens uitwisselen. Ik zal groepjes van 4 of 5 barieteurs maken. Dit net als bij de 'group print exchange' De bedoeling is dat de prints toegestuurd worden. daarnaast is het mogelijk op tijdens een kroegmeeting de foto's te bespreken, maar dit staat los van de uitwisseling.
    Ik stel voor als deadline 1 juni. (dit jaar dus)

Ben

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Dankjewel Ben. Ik stuur je alvast de adressen van de afgelopen uitwisselingen toe, zodat je mensen persoonlijk een mailtje toe kunt sturen.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by argentic
    Dankjewel Ben. Ik stuur je alvast de adressen van de afgelopen uitwisselingen toe, zodat je mensen persoonlijk een mailtje toe kunt sturen.
    Als je dan gelijk je afdrukken van de afgelopen uitwisseling mee stuurt... Of doe je dat vanuit Frankrijk, inclusief uitnodigingen aan de deelnemers om bariet uit te komen wisselen in Frankrijk... Heb ik wel zin in. (Of zeg je bij jou in de buurt zin aan?)
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin