Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,974   Posts: 1,558,726   Online: 802

Page 6 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 60 of 67

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Wat jammer dat het stil is rondom deze workshop! Ik snap dat het vakantietijd is, maar ik zou het topic weer nieuw leven in willen blazen...

Het lijkt me verstandig te beginnen met het vaststellen van de deelnemers en op basis daarvan de meest geschikte locatie te kiezen (als er te kiezen valt). En daarna de datum waarop iedereen (want volgens mij hebben we het niet over heel veel deelnemers) kan.

Jed, ik heb je al even niet meer op APUG actief gezien... ik hoop dat alles goed gaat?! Lijkt het je wat concreet iets te gaan organiseren of heb je op dit moment andere zaken aan je hoofd?

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Ogenschijnlijk is het stil rondom deze workshop maar achter de schermen wordt er nog wel aan gewerkt. Binnenkort komen Jed en ik hier weer op terug.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by hka
    Ogenschijnlijk is het stil rondom deze workshop maar achter de schermen wordt er nog wel aan gewerkt. Binnenkort komen Jed en ik hier weer op terug.
    Super!

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Kan ik ook nog meedoen? Voor zo'n workshop wil ik graag tijd vrij maken. Overigens, afhankelijk van waar de deelnemers vandaan komen is er ook in Veghel (brabant) een prima groepsdoka bij Mudar.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    het lijkt mij ook wel interessant.

Willie Jan

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Zoals eerder reeds gemeld is een ieder die daar belangstelling voor heeft van harte welkom. Inderdaad zoeken we nog naar een DOKA waar we terecht kunnen. Jaap heeft beloofd dat hij in Hardenberg zou informeren en Ruud zou dat in Maastricht doen. Misschien als Mudar dit leest ons kan informeren over de mogelijkheden aldaar. Of als iemand goede kontakten met hem heeft hem daarover even in te seinen.
    Alle hulp is welkom...
    harry

Aodhán's Avatar
    Shooter
    35mm
    Klinkt erg interessant, daar wil ik ook best aan mee doen! Zal maar weer flink op mijn darkroom cookbook gaan studeren.

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    En ik ben ook nog steeds van de partij.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by SoulSurround
    Wat jammer dat het stil is rondom deze workshop! Ik snap dat het vakantietijd is, maar ik zou het topic weer nieuw leven in willen blazen...

Het lijkt me verstandig te beginnen met het vaststellen van de deelnemers en op basis daarvan de meest geschikte locatie te kiezen (als er te kiezen valt). En daarna de datum waarop iedereen (want volgens mij hebben we het niet over heel veel deelnemers) kan.

Jed, ik heb je al even niet meer op APUG actief gezien... ik hoop dat alles goed gaat?! Lijkt het je wat concreet iets te gaan organiseren of heb je op dit moment andere zaken aan je hoofd?
    Dat klopt, ik ben een aantal weken in Italie wezen fotograferen, maar ben nu weer terug.

Jed

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

WORKSHOP uitgesteld tot september

Helaas zal de workshop zoals onze oorspronkelijke planning was toch niet in juli kunnen plaatsvinden. Dit heeft meerdere redenen a. de beschikbaarheid van de DoKa, b. de huidige warmte, c. de vakanties en d. de benodigde medewerking van deze en gene.
    Maar niet getreurd want wat in het vat zit verzuurd niet zullen we maar zeggen. Voorlopig mikken we nu op september. Zodra er iets meer duidelijkheid is over de nieuwe datum melden we ons weer snel.
    Vergeet niet te fotograferen en graag tot dan.
    harry

Page 6 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin