Switch to English Language Passer en langue franÁaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,900   Posts: 1,555,798   Online: 825

View Poll Results: Doe je mee met de barietuitwisseling?

Voters
11. You may not vote on this poll
  • Ja ik wil meedoen met de bariet uitwisseling

3 27.27%
  • Nee, ik zit nog in de ontwikkelfase

4 36.36%
  • Nee, ik ben te druk met digi-bashing

1 9.09%
  • Nee, ik moet nog zeker een jaar mijn film combinatie testen

1 9.09%
  • Ja, mits............(svp toelichten)

2 18.18%
Results 1 to 8 of 8
    Breunes's Avatar
    Shooter
    Medium Format
    Images
    14

Barietuitwisseling

Op het laatste draadje over de barietuitwisseling is geen enkele reactie gekomen. Mijn vraag is dan ook: is er nog behoefte aan een uitwisseling? Zelf vind ik het erg leuk om te doen en beleef dan ook veel plezier aan het meedoen met de 'Group Print Exchange' We moeten dat hier toch ook kunnen doen. In stel voor om een aantal keer per jaar een uitwisseling te doen en dan met een maximum van 5 per groep. Bij meer aanmeldingen wordt dan de groep opgesplitst. Je hoeft dan maar maximaal 4 afdrukken te maken.

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Ik schrijf me in...

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Ik zou heel graag mee doen, maar ja: ik moet nog veel te veel testen - en leren
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Helaas, de komende 2 maanden druk met ander fotowerk. (stond niet in de poll als antwoord, dus ik heb niet kunnen stemmen)

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Ja, maar mits...

Mijn ideeŽn en bezwaren t.o.v. de laatste sessie heb ik elders in een draadje uit de doeken gedaan. De barietuitwisseling vind ik nog steeds een goed instrument maar heb geen zin om avonden aaneen tig-tal printen te produceren. Met het huidige voorstel van 4 ŗ 5 personen kan ik wel leven echter maakt dat de discussiegroep ook een stuk kleiner. Datgene was nu net, de laatste keer, het meest interessante element.
    Indien ook de bijeenkomst gescrapt wordt ben ik niet meer van de partij. In het andere geval kun je me noteren.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    ULarge Format

4e barietuitwisseling

Ik doe weer graag mee, maar alleen onder voorwaarde dat we elkaar zien en elkaars werk bespreken!

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Ik doe deze keer niet mee, omdat mijn vrouw en kinderen inmiddels nar Frankrijk zijn verhuisd, mijn huis te koop staat, ik meer werk heb dan ooit, de website voor Photo-O-Vergne bouw, en ik een bedrijf aan het opzetten ben met alle praktische moeilijkheden die daar bij horen.

M.a.w. ik heb deze keer niet echt de tijd. Het lukt me niet eens om de tijd te vinden voor de afdrukken van de vorige uitwisseling. Het is pure overmacht, maar lullig vind ik het wel van mezelf.

En in Frankrijk moet ik eerst een doka geregeld zien te krijgen. Ik blijf echter graag op de lijst van potentiŽle kandidaten voor volgende uitwisselingen.
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by argentic
    Ik doe deze keer niet mee, omdat mijn vrouw en kinderen inmiddels nar Frankrijk zijn verhuisd, mijn huis te koop staat, ik meer werk heb dan ooit, de website voor Photo-O-Vergne bouw, en ik een bedrijf aan het opzetten ben met alle praktische moeilijkheden die daar bij horen.

M.a.w. ik heb deze keer niet echt de tijd. Het lukt me niet eens om de tijd te vinden voor de afdrukken van de vorige uitwisseling. Het is pure overmacht, maar lullig vind ik het wel van mezelf.

En in Frankrijk moet ik eerst een doka geregeld zien te krijgen. Ik blijf echter graag op de lijst van potentiŽle kandidaten voor volgende uitwisselingen.
    Gilbert,
    Wens je ontzettend veel succes in de komende en vooral spannende tijd voor jou en voor je gezin.
    harry

Release, the best you can do...

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  ó   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin