Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,860   Posts: 1,583,129   Online: 831

Page 2 of 11 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 11 to 20 of 102

Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    5
    Quote Originally Posted by Jed Freudenthal
    ...al heb ik dat zelf niet gedaan.
    Mag ik vragen waarom?

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by SoulSurround
    Mag ik vragen waarom?
    De pyrogallol HD ontwikkelaar is door mij in hoofdzaak ingezet bij landschappen en als bijzaak voor portretwerk. Mijn dochter (professioneel fotograaf) heeft mijn pyrogallol HD ontwikkelaar ( gepubliceerd op de APUG site) gedurende jaren uitsluitend ingezet op portretwerk, dat op middenformaat 4,5 x 6 cm is opgenomen. Er is dus veel ervaring, in allerlei opzicht, met deze ontwikkelaar opgedaan. De pyrogallol HD ontwikkelaar kan in allerlei richtingen 'gekneed' worden zo hebben we kunnen vaststellen.
    De catechol HD ontwikkelaar heb ik alleen zelf ingezet, maar ook daar is al weer een ervaring van meer dan 3 jaar.

Jed

argentic's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Helaas kan ik er op 28 oktober niet bij zijn. Dan zit ik vlak voor mijn eerste workshop in Frankrijk. Maar misschien heeft Jed zin om later ooit dezelfde workshop in Frankrijk te geven ?
    Wilbert
    http://www.photovergne.com
    Cours photo en Auvergne

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by argentic
    Helaas kan ik er op 28 oktober niet bij zijn. Dan zit ik vlak voor mijn eerste workshop in Frankrijk. Maar misschien heeft Jed zin om later ooit dezelfde workshop in Frankrijk te geven ?
    Jammer, dat je verhinderd bent op die dag. Het is niet zo zeer de zin dan wel de tijd. Momenteel ben ik bijvoorbeeld aardig druk door Amerikaanse belangstelling voor de High Definition ontwikkelaars. Daarbovenop blijkt er nog wat spraakverwarring te zijn; vroeger (1960) werd de term 'High Definition' soms gebruikt voor iets anders dan waar het tegenwoordig voor wordt gebruikt. De begrippen moeten dus goed gedefinieerd worden.
    We zullen zien hoe het loopt.

Jed

Shooter
    Medium Format

veghel

Ik zal dan ook aanwezig zijn in Veghel.

Ruud de Haan
    maastricht

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Magertjes

Als ik goed geteld heb zijn er van de 5 die zich in eerste instantie aangemeld hebben slechts 3 overgebleven. Ik vraag me af waar de anderen zijn gebleven die eveneens interesse toonden??
    Als we op dit aantal blijven zitten moeten we nog maar eens nadenken over de voortgang ervan... Zou wel jammer zijn want je krijgt erg mooie resultaten met deze wijze van werken. Je hiervoor alsnog aanmelden kan natuurlijk nog.
    harry

Release, the best you can do...

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Als ik goed geteld heb zijn er van de 5 die zich in eerste instantie aangemeld hebben slechts 3 overgebleven. Ik vraag me af waar de anderen zijn gebleven die eveneens interesse toonden??
    Als we op dit aantal blijven zitten moeten we nog maar eens nadenken over de voortgang ervan... Zou wel jammer zijn want je krijgt erg mooie resultaten met deze wijze van werken. Je hiervoor alsnog aanmelden kan natuurlijk nog.
    Je hebt mij toch wel mee geteld he??
    Ik ben van de partij.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Yes
    harry

Release, the best you can do...

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    ik moet mijn agenda nog nakijken, als ik kan heb ik wel interesse.

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Quote Originally Posted by Willie Jan View Post
    ik moet mijn agenda nog nakijken, als ik kan heb ik wel interesse.
    Ik hoop dat er nog wat mensen bij komen, zo dat het door kan gaan. Voor mij valt er veel te leren. Ik ben ook benieuwd naar de resultaten van andere objectieven. Ik zou het leuk vinden als Jed wat foto's (evt. de zelfde als bij de kroegmeeting) zou mee kunnen brengen om te bekijken. Als alles doorgaat en daar ga ik van uit, wat zijn dan de kosten pp.

MENSEN MELD JE AAN!!!

Daniel

Page 2 of 11 FirstFirst 12345678 ... LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin