Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,039   Posts: 1,560,688   Online: 1022

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 18
    hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Meet en Greet op Fotografica Houten 18 februari 2007

A.s. zondag 18 februari 2007 is er in Houten weer de bekende Fotografica. Misschien wel een mooie gelegenheid elkaar weer eens te treffen. Mijn voorstel zou zijn om dat rond 12:00 uur te doen in het restaurant.
    Om de interesse te peilen op wie gerekend kan worden zou het fijn zijn als je dit even een bericht.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by hka View Post
    A.s. zondag 18 februari 2007 is er in Houten weer de bekende Fotografica. Misschien wel een mooie gelegenheid elkaar weer eens te treffen. Mijn voorstel zou zijn om dat rond 12:00 uur te doen in het restaurant.
    Om de interesse te peilen op wie gerekend kan worden zou het fijn zijn als je dit even een bericht.
    Ik kan geen informatie op internet over dit evenement vinden. Waar heb jij je informatie vandaan?

Jed

Shooter
    Medium Format
    Hallo jed

Op de volgende :

http://www.euretcoexpocenter.nl/html/beursagenda.html

Ik laat nog weten of ik kom

Ruud.

kraker's Avatar
    The Netherlands, close to the Belgian border
    Shooter
    Multi Format
    Images
    13
    Quote Originally Posted by Ruud View Post
    Of anders hier wel

Ik ga er in ieder geval heen; even meeten lijkt me ook wel leuk, ben alleen nog nooit in "het restaurant" geweest. Ik ben meer van "pakkie brood mee en even iets te drinken bij de kiosk in de exporuimte". Maar goed, een restaurant, dat moet te vinden zijn.

Edit: al vind ik 12:00 wel wat vroeg. Ik doe graag eerst 1 volle ronde langs alle tafels en hou dan pas pauze. Ervaring leert dat dat rond 13:00 is.
    Last edited by kraker; 02-12-2007 at 08:07 AM. Click to view previous post history. Reason: tijdstip

shuttr.net
    -- A sinister little midget with a bucket and a mop / Where the blood goes down the drain --

Merlin's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by kraker View Post
    ... al vind ik 12:00 wel wat vroeg. Ik doe graag eerst 1 volle ronde langs alle tafels en hou dan pas pauze. Ervaring leert dat dat rond 13:00 is.
    Als je nou lid wordt van de Fotografica vereniging, dan kan je er al om 9.00 uur in. Dan heb je je eerste ronde wellicht om 12.00 uur gehad. Je voeten zullen dan wel de eerste rust kunnen gebruiken. En naar ik begrepen heb, heeft de Fotografica vereniging de leden harder nodig om te overleven dan Apug...
    Groeten uit Deventer,
    Jaap

"Ik ben de ideale man:
    Ik ben verlicht, net als mijn onderwerp,
    ik ben gevoelig, net als mijn platen,
    ik ben goed ontwikkeld, net als mijn papier,
    volgens mijn vrouw ben ik alleen iets te veel gefixeerd,
    ze vindt dat ik beter kan stoppen..."

kraker's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    13
    Quote Originally Posted by Merlin View Post
    Als je nou lid wordt van de Fotografica vereniging, dan kan je er al om 9.00 uur in. Dan heb je je eerste ronde wellicht om 12.00 uur gehad. Je voeten zullen dan wel de eerste rust kunnen gebruiken. En naar ik begrepen heb, heeft de Fotografica vereniging de leden harder nodig om te overleven dan Apug...
    Hoi Jaap, je hint is duidelijk, maar het blijft wel 'n zondag, en lid of niet, ik vind om 11 uur bij Utrecht zijn op zondag vroeg genoeg

shuttr.net
    -- A sinister little midget with a bucket and a mop / Where the blood goes down the drain --

Shooter
    4x5 Format
    Ik denk dat ik ook kom. Ik zal tegen een uur wel bij het restaurant gaan kijken wie er allemaal zijn.

Jed

kraker's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    13
    Quote Originally Posted by Jed Freudenthal View Post
    Ik denk dat ik ook kom. Ik zal tegen een uur wel bij het restaurant gaan kijken wie er allemaal zijn.

Jed
    Ehm... Normaal herken je APUG'ers aan het bij zich hebben van analoge apparatuur, maar op Fotografica is dat niet echt een uniek onderscheidingspunt. Hoe herken ik mede-APUG'ers als ik ze nog niet eerder in real life ontmoet heb?

shuttr.net

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Quote Originally Posted by kraker View Post
    Ehm... Normaal herken je APUG'ers aan het bij zich hebben van analoge apparatuur, maar op Fotografica is dat niet echt een uniek onderscheidingspunt. Hoe herken ik mede-APUG'ers als ik ze nog niet eerder in real life ontmoet heb?
    Hier kan je APUG kleding kopen, dan ben je herkenbaar.
    http://www.apug.org/classifieds/index.php?cat=15

kraker's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    13
    Quote Originally Posted by Daan72 View Post
    Hier kan je APUG kleding kopen, dan ben je herkenbaar.
    http://www.apug.org/classifieds/index.php?cat=15
    De antwoorden zijn voorspelbaar...
    Misschien tegen de volgende Houten, maar voor zondag gaat dat niet meer lukken

(Bovendien heb ik me al 1x te vaak vergist bij het kopen van t-shirts in de US. Ja, alles is er groter... :o )

shuttr.net

Page 1 of 2 12 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin