Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,221   Posts: 1,532,323   Online: 984

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 31 to 36 of 36

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Willie Jan View Post
    als er kwaliteit te zien is dan wil ik best wel een uurtje rijden....
    Markeer anders de plaats waar iedereen vandaan komt en bepaal waar je meest centrale plaats dan ligt....
    Of vind een interessante locatie om te fotograferen (oud klooster bv) waar we tevens als het licht toch te hard is kunnen discussieren.
    Dus 'smorgens om 8 uur present om foto's te schieten en rond 11 uur discussie t/m een uur of 3 waarna we weer naar buiten kunnen.
    Jed uitgesloten natuurlijk want die kan de hele dag schieten...

misschien een dagvullend programma opstellen met diverse onderwerpen...
    Iedereen die erder komt kan natuurlijk fotograferen. Als het weer goed is, en de omgeving er interessant uitziet, zal ik dat zeker doen. Ik heb wel in Belgie gefotografeerd, maar eigenlijkk niet zoveel ( Misschien is het te dicht bij Maar om 11 uur gaan we elkaars werk bekijken .Willie-Jan: misschien komen we elkaar nog tegen.

Jed

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Is er eigenlijk al een datum... heb dit draadje bijna volledig gelezen maar kan dit nergens vinden. Hoe vroeger, hoe beter (examens e.a.)

Pieter
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Shooter
    4x5 Format

agenda, datum en plaats kroegmeeting

Quote Originally Posted by PieterB View Post
    Is er eigenlijk al een datum... heb dit draadje bijna volledig gelezen maar kan dit nergens vinden. Hoe vroeger, hoe beter (examens e.a.)

Pieter
    Wat de plaats betreft wachten we op de uitslag van het onderzoek van Marc. Marc zou het borrelhuis in Hasselt bekijken.
    Wat de datum betreft, geef ik de voorkeur aan april, of begin mei op zijn laatst. In mei wil ik weer (fotografisch) aan de gang gaan, afhankelijk van het weer.[nu ben ik ook wel aan de gang, maar dat is dicht bij huis]
    Wat de agenda betreft:: fotos bekijken en als verdere onderwerpen komen bijvoorbeeld de onderwerpen uit de recente threads naar voren ( maar dan niet schriftelijk) . Ik denk hier aan het bekijken van portretfotos gemaakt met een sonnar 150 en andere lenzen. Of, hoe ga je met middenformaat en met 4x5" om en waarom. Zelfde voor kleinbeeld. En als we dan wat drukken meenemen om je voorkeuren te illustreren, kan dat interessant zijn.
    Ik noem dit maar als wat ideeen, want als je door de threads heengaat, doen zich natuurlijk veel meer ideeen voor.
    Bovendien is een kroegmeeting een goede plaats voor 'beginners' om met hun drukken voor opbouwende kritiek en ander advies te komen.

Jed

Shooter
    Medium Format
    Ja,

Lijkt me een erg goed idee.

Wij hebben in maastricht bij de cursus met verschillende mensen als thema "ritme ca 100 portretten
    gemaakt.
    elke foto een andere leeftijd dus van 1 jarige tot 100 jarige.

afmeting 18 x 27 cm afgedrukt.
    deze zijn in volgorde van leeftijd gisteren opgehangen.

je ziet dan pas hoe moeilijk maar ook leuk dit is om te doen.

groetjes

Shooter
    Multi Format
    De eerste 2 weekends van mei lukken voor mij alvast niet.

G

Shooter
    4x5 Format

Datum kroegmeeting Borrelhuis Hasselt

Quote Originally Posted by argus View Post
    De eerste 2 weekends van mei lukken voor mij alvast niet.

G
    Dit email bericht kreeg ik van Marc.
    Mon Apr 9 10:05:00 2007

Hallo Jed,

Het Borrelhuis lijkt me wel geschikt. Ik kan een plaats aan het venster
    reserveren voor +:- 15 personen. Als het goed weer is op het buitenterras.
    Het is zowel op zaterdag als zondag open vanaf 10:00h. Moet lukken.

met vriendelijke groet, Marc

Als ieder die belangstelling heeft de data, die hij/zij kan en agendapunten doorgeeft, dan kunnen we een datum prikken.

Jed

Ik start dit voor alle duidelijkheid ook in een nieuwe thread.

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin