Switch to English Language Passer en langue franÁaise Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 69,732   Posts: 1,515,256   Online: 810

Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 10 of 36

Shooter
    4x5 Format

Kroegmeeting voorjaar 2007

Wordt het niet weer eens tijd om een kroegmeeting dit voorjaar te houden!?

Jed

Shooter
    Multi Format
    Goed idee. Ik doe mijn best om op een voorgestelde datum aanwezig te zijn.

Natuurlijk moeten volgende onderwerpen vastgelegd worden:
    - waar?
    - wanneer?
    - thema?

Dit zie ik als een vast en verplicht onderwerp:
    - mekaars afgewerkte prints bekijken en bespreken, al dan niet met de ganse groep.

G

Shooter
    Medium Format
    Prima idee, alhoewel mijn agenda redelijk vol zit voor de komende weken. Misschien een centrale plaats tussen BelgiŽ en Nederland?

Groetjes,

Robert

Shooter
    Medium Format
    Ja, heel leuk weer.niet te ver vooruit anders zitten we weer in de vacanties

groetjes

Ruud

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Fotohuis View Post
    Prima idee, alhoewel mijn agenda redelijk vol zit voor de komende weken. Misschien een centrale plaats tussen BelgiŽ en Nederland?

Groetjes,

Robert
    En wie voelt zich geroepen het voortouw te nemen? Als een Belg het voortouw neemt wordt het allicht in noord-belgie; als een Nederlander het voortouw neemt, dan wordt het in het zuiden van nederland.

Jed

clogz's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    114
    Baarle- Nassau/Baarle- Hertog?
    Digital is best taken with a grain of silver.

Shooter
    Multi Format
    En Gent (B)?

Er loopt tot juni 2007 een leuke tentoonstelling over Abandoned Places. Zie ook mijn aankondiging hier.

Indien voldoende interesse, wil ik wel iets uitwerken, liefst in samenspraak met andere APUG'ers uit de buurt.

G

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by argus View Post
    En Gent (B)?

Er loopt tot juni 2007 een leuke tentoonstelling over Abandoned Places. Zie ook mijn aankondiging hier.

Indien voldoende interesse, wil ik wel iets uitwerken, liefst in samenspraak met andere APUG'ers uit de buurt.

G
    Ik denk dat Gent toch nog een flinke afstand is. Wat noordelijker in Belgie zou beter uitkomen. Gewoon een kroeg, waar zoveel licht is dat je fotos behoorlijk kan bekijken. (Het is waar dat een kroeg vaak donker is). En bovendien lijkt het mij dat er weinig tijd overblijft om een tentoonstelling te bekijken.

Een onderwerp voor de kroegmeeting lijkt mij :'het licht in de foto'. Zo kun je kijken hoe in landschapsfotos het zuidelijke mediterrane licht in vergelijking met het noordelijke licht werkt. Of hoe je met de uitlichting in portretfotografie omgaat. En dat kunnen we dan aan de hand van fotos bekijken en bespreken.

Jed

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by argus View Post
    En Gent (B)?

G
    Geert,
    dit lijkt mij een goed idee. De tentoonstelling bezoeken lijkt me de moeite waard. De rest van de dag kunnen we dan invullen met fotograferen en of iets dergelijks.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by hka View Post
    Geert,
    dit lijkt mij een goed idee. De tentoonstelling bezoeken lijkt me de moeite waard. De rest van de dag kunnen we dan invullen met fotograferen en of iets dergelijks.
    Het idee lijkt mij goed. En de tentoonstelling zou ik graag zien. Ik vraag mij alleen af of dat alles in een dag is af te werken: een flink stuk rijden, een kroegmeeting en een tentoonstelling. Ik wil best een flink stuk van de dag er voor uit trekken. Maar hoe is de rest van de belangstelling? Reacties!

Jed

Page 1 of 4 1234 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  ó   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin