Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,554   Posts: 1,545,007   Online: 743

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 40 of 42
    Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Wat gaat er precies gebeuren die dag?
    Ik en misschien nog een collega fotograaf hebben interesse, maar wat zijn we van plan.....

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Jed Freudenthal View Post
    OK, laten we het voorlopig op 5 mei houden. We kunnen, zo nodig nog wel wat aanpassen. Wat mij betreft niet na 12/13 mei omdat ik dat wil openhouden om te fotograferen.
    En dan de agenda:
    In de eerste plaats: fotos bekijken
    Marc heeft al aangegeven om de 'alternatieve procedes' naar voren te brengen.
    Ruud heeft zijn portret serie naar voren gebracht.
    Zelf ben ik druk bezig met het 'Hollands licht' in beeld te brengen en het lijkt mij interessant dat met het mediterrane licht, aan de hand van fotos, te vergelijken.
    En wie heeft er meer ideeen? Of is de tijd al aardig vol.

Marc, wil je nog even aangeven wat het adres van het borrelhuis is.
    Het lijkt mij dat we er vanaf 10:15 zullen zijn, dan kunnen we de agenda om 11:00 starten.
    En verder: hoe ziet de omgeving van Hasselt er fotografisch ( landschappelijk) uit?

WIL IEDER LATEN WETEN DAT HIJ OF ZIJ KOMT! HET IS WEL PRETTIG ALS WE EEN BEETJE WETEN WIE ER KOMT.

Jed
    De agenda haal ik hier weer aan. Uiteraard kan daar van alles aan worden toegevoegd.

Jed

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Willie Jan View Post
    Wat gaat er precies gebeuren die dag?
    Ik en misschien nog een collega fotograaf hebben interesse, maar wat zijn we van plan.....
    Willie-Jan,
    Voor het programma zie hierboven.
    Ik had trouwens gedacht dat je komt.

Jed

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Mijn tijd is nogal schaars in het weekeind, daarom wil ik zeker weten dat het zin heeft of dat ik beter foto's kan gaan maken/afdrukken.....

Ik heb ook enkele cyanotypien om te tonen, een lith print en wat z/w werk.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by Willie Jan View Post
    Mijn tijd is nogal schaars in het weekeind, daarom wil ik zeker weten dat het zin heeft of dat ik beter foto's kan gaan maken/afdrukken.....

Ik heb ook enkele cyanotypien om te tonen, een lith print en wat z/w werk.
    Het lijkt mij zo dat jouw fotos goed aansluiten bij het programma ( van Marc) dat geplanned is. Neem jouw werk dan ook vooral mee.

Jed

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    wij komen in ieder geval met 2 personen

PieterB's Avatar
    Shooter
    35mm
    Images
    9
    Blij dat ik jouw beelden gezien heb Jed!
    Is een enorme stimulans om er terug aan te beginnen, wanneer je zo prints ziet waar het licht vanaf springt!
    Van de alternatieven spreekt cyanotype me het meeste aan.
    "The camera can be the most deadly weapon since the assassin's bullet. Or it can be the lotion of the heart - Norman Parkinson".

Huib's Avatar
    Shooter
    Plastic Cameras
    Images
    2
    Heren (en Dames?),

Hadden jullie een vruchtvolle bijeenkomst? Ik had graag gekomen maar was gisteren niet 100% fit.

Al een nieuwe datum/plaats geprikt?

Huib

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format

Een dank-je-wel

aan onze Belgische Apuggers die als uitstekende gastheren ons in Hasselt hebben ontvangen. Wederom een geslaagde dag waarbij we hebben kunnen genieten van de "alternatieve technieken" van Marc en Willie Jan. Tevens waren de Italiaanse landschappen van Jed weer om van te smullen en om over mijn eigen werk maar te zwijgen . Dat ik kort van memorie begin te worden heeft wellicht te maken met het Jenevermuseum als lokatie want ik vergeet het werk van Ruud en Pieter. Na als dat fraais nodigde Marc ons uit voor een visit aan de Academie voor Schone Kunsten waar hij tweede jaars student is op de afdeling fotografie. Een instituut waar we als nederlanders behoorlijk zelfs stinkend jaloers op kunnen zijn. Een uitgebreide rondleiding was ons deel. Dat alles met uitstekend zonnige omstandigheden maakten dat het een perfekte dag was.
    Ditmaal was er minder aandacht om foto's te maken maar des te meer aandacht voor het beeld.
    Marc, Geert en Pieter bedankt en ik denk dat ik spreek namens alle Ollanders.
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    4x5 Format
    Het was een prachtige ontvangst; eerst in het Borrelhuis en daarna op de academie. Dank aan onze belgische gastheren. En er gaat toch niets boven het bekijken van elkaars fotos met de mogelijkheid er tegelijkertijd met de maker over te kunnen praten.
    Vroeger maakte ik gebruik van fotoclubs om over het werk te kunnen praten. Maar daar zie ik tegenwoordig van af. Een groot deel van de avond te kijken naar een stapel digitaal werk dat dezelfde ochtend in artis is opgenomen, is niet aantrekkelijk.
    Op een kroegmeeting als deze heb je weer de mogelijkheid om over fotos te kunnen praten. En hert blijkt dat het ook inspirerend kan werken.
    Veel kun je bespreken via de APUG site, maar het bekijken en bespreken van fotos is voorbehouden aan deze kroegmeetings.

Jed

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin