Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 70,700   Posts: 1,549,235   Online: 1178

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 19 of 19

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Daan72 View Post
    Zijn er in willebroek nog mooie plekjes om te fotograferen. We komen met de trein s'morgens aan. Ik ben zeer benieuwd.
    De Vredesbrug staat momenteel in de steigers voor onderhoud. Die mag je al vergeten.
    Fort Breendonk?

Verder ken ik de streek niet zo, maar dat betert wel.

G

Shooter
    4x5 Format

Inleiding/bespreking 'contrastbeheersing in de fotografie'

INLEIDING CONTRASTBEHEERSING VOOR DE INSTUIF OP 8 SEPTEMBER IN WILLEBROEK

Vorig jaar ben ik door Fred benaderd een workshop te houden over 'contrastbeheersing' in de fotografie. Mij is mijn benadering uiteraard bekend, maar ik weet niet hoe een workshop overkomt ( in de didactische zin). Het is nu de bedoeling om voor de instuif op 8 september een korte inleiding te geven om te zien hoe de belangstelling voor het onderwerp is en om er achter te komen hoe een eventuele workshop opgezet zou kunnen worden.
    Deze inleiding zal worden geillustreerd aan de hand van fotos, die op 8 september in Willebroek aanwezig zullen zijn. Naar aanleiding van de inleiding en fotos kan een en ander besproken worden.
    Op basis van de ervaringen op 8 september zal ik een samenvatting van de inleiding maken, die we kunnen toesturen aan de aanwezigen bij deze inleiding.

Het is de bedoeling dat de inleiding om 12:00 van start gaat en in ieder geval voor 13:00 afgelopen is. Mocht er verdere belangstelling zijn, dan kunnen we herhaling om 16:00 (tijdens de instuif) overwegen.

Het zou verder prettig zijn te weten wie van plan zijn om bij deze inleiding/ bespreking te komen.

Jed

Marc Leest's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    12
    Hoi Jed, op 8/9 kan ik helaas niet. Spijtig, spijtig

M
    We cannot change how the cards are dealt, just how to play the hand...
    Randy Pausch

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by Jed Freudenthal View Post
    INLEIDING CONTRASTBEHEERSING VOOR DE INSTUIF OP 8 SEPTEMBER IN WILLEBROEK

Vorig jaar ben ik door Fred benaderd een workshop te houden over 'contrastbeheersing' in de fotografie. Mij is mijn benadering uiteraard bekend, maar ik weet niet hoe een workshop overkomt ( in de didactische zin). Het is nu de bedoeling om voor de instuif op 8 september een korte inleiding te geven om te zien hoe de belangstelling voor het onderwerp is en om er achter te komen hoe een eventuele workshop opgezet zou kunnen worden.
    Deze inleiding zal worden geillustreerd aan de hand van fotos, die op 8 september in Willebroek aanwezig zullen zijn. Naar aanleiding van de inleiding en fotos kan een en ander besproken worden.
    Op basis van de ervaringen op 8 september zal ik een samenvatting van de inleiding maken, die we kunnen toesturen aan de aanwezigen bij deze inleiding.

Het is de bedoeling dat de inleiding om 12:00 van start gaat en in ieder geval voor 13:00 afgelopen is. Mocht er verdere belangstelling zijn, dan kunnen we herhaling om 16:00 (tijdens de instuif) overwegen.

Het zou verder prettig zijn te weten wie van plan zijn om bij deze inleiding/ bespreking te komen.

Jed
    Prachtig Jed

Zullen alvast om 12h aanwezig zijn
    Francis
    Geert
    Pieter
    Dora
    Tom
    en ik zelf.

Benieuwd naar je visies!

Shooter
    Multi Format
    Hallo,

Ik zou ook even willen langskomen. Om 12 u is er blijkbaar een uitleg van Jed over contrastbeheersing ... Is er verder nog iets voorzien qua agenda ?
    Tot dan .

Peter

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by peter27470 View Post
    Hallo,

Ik zou ook even willen langskomen. Om 12 u is er blijkbaar een uitleg van Jed over contrastbeheersing ... Is er verder nog iets voorzien qua agenda ?
    Tot dan .

Peter
    Jawel,

exposities en praatjes slaan.

Groeten,
    Geert

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Ik ben er ook met een collega om 12 uur.
    tot dan.

Daniel

fred's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    1
    Quote Originally Posted by peter27470 View Post
    Hallo,

Tot dan .

Peter
    Beste Peter,

even antwoorden met de typvingers onder de verf...

Jed heeft er 20 prachtige beelden te bekijken waarvan 6 aan de muur (40/50 in 50/60 kader, glasloos).
    van Francis 3 prachtige series (12 beelden in totaal)
    van Geert een prachtige serie polaroids (5 beelden), en hij toont zijn eigengemaakte 8/10 inch camera
    van Pol Vandepitte een 5-tal beelden op zolder
    en rondleiding/bekijken van de moegelijkheden van het centrum.

mvrgr
    Fred

Shooter
    35mm
    Ik zal ook aanwezig zijn met een collega om 12 uur

groeten , Guido

Page 2 of 2 FirstFirst 12

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin