Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,478   Posts: 1,571,004   Online: 882

Page 11 of 13 FirstFirst ... 5678910111213 LastLast
Results 101 to 110 of 123

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by argus View Post
    Niet altijd, ik ben een notoir tweedehandsgebruiker.
    Ik heb naar 1 lens die me meer gekost heeft dan mijn huidige bril.

G
    Wat denk je van een tweede hands bril? Je ziet er soms bakken vol mee liggen op de vlooienmarkt. Misschien is tweede hands een onjuist woordgebruik. Of zet je je bril op je hand? Dan kan ik mij voorstellen dat je niet veel ziet.

Jed

Shooter
    4x5 Format
    Ik dacht toch niet dat zo iets direct in de vuilnisbak terecht komt.
    Het is heel erg maar ik heb er bij gestaan dat de eigenaar de zaak liever kapot sloeg dan de zaak voor weinig te verkopen. En zelf heb ik hier op dit forum ook een perfecte 18 X 18 met kleurenkop aangeboden gratis af te halen, maar die is ook roemloos richting stort gegaan. 't zelfde lot licht waarschijnlijk ook beschoren voor een koudlichtbron van 10'X10' die ik hier heb liggen. Mijn partner begint toch wat kritische vragen te stellen over de 5 grote vergroters die al heb.

Ik heb last van G.A.S. , zie 't engelse deel van dit forum.

Shooter
    4x5 Format
    De eerste weervoorspellingen voor volgende week zaterdag zijn voor droog weer ! :-)) 't is maar een lange termijn voorspelling maar toch.

Shooter
    4x5 Format
    Ik heb last van G.A.S. , zie 't engelse deel van dit forum.[/QUOTE]

Wat is dat nou? G.A.S.
    Als je maar geen last van gasten hebt; dat zou zaterdag hinderlijk kunnen zijn.

Jed

Shooter
    4x5 Format
    G.A.S. ofwel Gear Acquisition Syndrome.
    http://www.apug.org/forums/forum47/45778-g-s-3.html

De behoefte om meer spullen te kopen dan je nodig hebt......Verzamel woede.

hka
    hka is offline
    hka's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by gary mulder View Post
    G.A.S. ofwel Gear Acquisition Syndrome.
    http://www.apug.org/forums/forum47/45778-g-s-3.html

De behoefte om meer spullen te kopen dan je nodig hebt......Verzamel woede.
    Van die ziekte begin ik ook behoorlijk last van te krijgen. Of is het toch de hebberigheid omdat je het niet kunt aanzien dat dit fraais allemaal naar de stort gaat...
    harry

Release, the best you can do...

Shooter
    Multi Format
    Mannekes!

Niet vergeten, zaterdag is het zover

G

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by argus View Post
    Mannekes!

Niet vergeten, zaterdag is het zover

G
    Dat is een goeie reminder. Sommige mensen denken dat het najaar van 2007 al voorbij is. Maar je zult zaterdag zien dat dat niet het geval is. Wij werken gewoon met een andere tijdrekening.

Jed

Shooter
    4x5 Format
    De waal staat redelijk hoog. Dat betekend dat de uiterwaarden nog niet helemaal zijn ondergelopen maar 't toch een behoorlijk natte zooi is. Voor diegene die zich van de dijk af willen wagen is schoeisel wat tegen wat modder kan aan te raden. Verder heb ik even rondgekeken naar een regen alternatief. Aan de waalkade van nijmegen staat een stuk moderne architectuur wat open is onder. Waar je dus droog onder kunt staan en uitzicht over de waal hebt en de 2 bruggen. Ook is 't ding zelf niet onaardig voor diegene die van moderne architectuur houden. Zolang er geen boot daar afgemeerd ligt die 't uitzicht belemmerd is dat wel een regen oplossing. Bovendien kun je er vlak bij (betaald)parkeren.

Shooter
    4x5 Format
    Quote Originally Posted by gary mulder View Post
    De waal staat redelijk hoog. Dat betekend dat de uiterwaarden nog niet helemaal zijn ondergelopen maar 't toch een behoorlijk natte zooi is. Voor diegene die zich van de dijk af willen wagen is schoeisel wat tegen wat modder kan aan te raden. Verder heb ik even rondgekeken naar een regen alternatief. Aan de waalkade van nijmegen staat een stuk moderne architectuur wat open is onder. Waar je dus droog onder kunt staan en uitzicht over de waal hebt en de 2 bruggen. Ook is 't ding zelf niet onaardig voor diegene die van moderne architectuur houden. Zolang er geen boot daar afgemeerd ligt die 't uitzicht belemmerd is dat wel een regen oplossing. Bovendien kun je er vlak bij (betaald)parkeren.
    Bedoel je dat je eventueel ook onder de bruggen kunt gaan staan in geval van regen? Het weerbericht zegt overigens dat het droog zal zijn. En kun je van de noordkant ook Nijmegen zien liggen? Kan mogelijk ook een interessant uitzicht zijn.

Jed

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin