Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,553   Posts: 1,573,138   Online: 748

Page 12 of 13 FirstFirst ... 2678910111213 LastLast
Results 111 to 120 of 123

Shooter
    4x5 Format
    Bedoel je dat je eventueel ook onder de bruggen kunt gaan staan in geval van regen?
    De bruggen zijn dusdanig hoog dat 't er behoorlijk onderdoor waait en je dus misschien wel natter wordt dan gewoon buiten.
    Maar er is een gebouw wat op 3 meter hoge palen staat op de waalkade. dus de stoep loopt er onderdoor->dus sta je daar droog.... Dit is aan de kant van Nijmegen.

Als 't droog is blijven we natuurlijk aan de noordkant, en kijk je inderdaad over de rivier op nijmegen
    De weersverwachting lijkt redelijk te zijn. Voornamelijk droog maar geen zon.

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Begint het om negen uur bij Gary thuis? Bij mooi weer de snelbinder een Idee?
    (snelbinder = nieuwe fiets/wandelbrug over de Waal)

Shooter
    4x5 Format
    Begint het om negen uur bij Gary thuis? Bij mooi weer de snelbinder een Idee?
    (snelbinder = nieuwe fiets/wandelbrug over de Waal)
    begin 9.00 uur bij mij.

heb jij wel eens een langere sluitertijd >1/8 vanaf de snelbinder en statief te nemen ? Dat ding beweegt nogal. Bovendien weinig variatie in opname perspectief.
    Mijn idee is van mij uit naar de dijk lopen aan de oostkant van de verkeersbrug vandaar in westelijke richting langs de rivier met uitzicht op uiterwaarden / de 2 bruggen en aan de overkant Nijmegen. Dat geeft een ruime variatie aan thema's

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    Parkeren dichtbij, onder de brug anders wordt je nat, niet zwemmen maar over een noodbrug, lieslaarzen anders wordt je vies.

Jesus wat zijn jullie een watjes zeg

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Willie Jan View Post
    Parkeren dichtbij, onder de brug anders wordt je nat, niet zwemmen maar over een noodbrug, lieslaarzen anders wordt je vies.

Jesus wat zijn jullie een watjes zeg
    Ik durf wedden dat er watjes zijn die hun camera's niet dragen maar achter zich aan laten rollen op een karretje!

Trouwens, het weerbericht ziet er goed uit.

G

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by argus View Post
    Ik durf wedden dat er watjes zijn die hun camera's niet dragen maar achter zich aan laten rollen op een karretje!
    G
    Toch geen Nordic taferelen :-)

Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by gary mulder View Post
    begin 9.00 uur bij mij.
    heb jij wel eens een langere sluitertijd >1/8 vanaf de snelbinder en statief te nemen ? Dat ding beweegt nogal. Bovendien weinig variatie in opname perspectief.
    Tijdens een file -komt vaak voor- heb ik vanaf de Waalbrug een keer een mooie plaat geschoten in westelijke richting. Veel scheepvaart, daarboven een kolentrein met dertig wagons, daarachter de eeuwige centrale en daarachter de zon. Met een 200mm gaf dit een heel aardig beeld, maar dat terzijde.

Graag tot morgen.

Daan72's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Images
    9
    Quote Originally Posted by argus View Post
    G
    Ja dat ben ik, ik heb snel last van mijn rug, een verschoven wervel.

Shooter
    4x5 Format
    Als 't een soort overlevings tocht moet worden, overleef ik liever in de studio bij de CV

Ik ga er voor als nog vanuit dat morgen we alleen de "reverentie" film en mijn eigen film in de E6 soppen. Als er nog anderen zijn die ook gebruik van E6 willen maken moeten die dat laten weten. ivm 't aanmaken / vullen chemie Niet dat 't zo duur is (4 euro per run) maar 't is toch zonde en 't geeft weer afvalchemie.

Willie Jan's Avatar
    Shooter
    4x5 Format
    Images
    49
    ik neem in ieder geval 5 (4x5) cassettes met dia mee en een vol doosje dia's.

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin