Switch to English Language Passer en langue française Omschakelen naar Nederlandse Taal Wechseln Sie zu deutschen Sprache Passa alla lingua italiana
Members: 71,935   Posts: 1,585,617   Online: 722

Page 13 of 13 FirstFirst ... 378910111213
Results 121 to 123 of 123
    Robbedoes's Avatar
    Shooter
    Multi Format
    Jammer dat ik me verslapen heb :-( Toen ik de post liep moest ik wel aan jullie denken. Hebben julie niet heel erg in die slechte rook gezeten. Ik was vlak bij die brand met mijn werk bezig en het was geen prettige lucht. Volgens de brandweer niet schadelijk voor de volksgezondheid (m'n hakken)

Hoe is de dag verder verlopen?

Shooter
    Multi Format
    Quote Originally Posted by Robbedoes View Post
    Jammer dat ik me verslapen heb :-( Toen ik de post liep moest ik wel aan jullie denken. Hebben julie niet heel erg in die slechte rook gezeten. Ik was vlak bij die brand met mijn werk bezig en het was geen prettige lucht. Volgens de brandweer niet schadelijk voor de volksgezondheid (m'n hakken)

Hoe is de dag verder verlopen?
    We zaten toen net van een koffie te genieten, de voormiddag was schitterend qua weer en licht.

(ben dus net thuis...)

G

Shooter
    Multi Format
    Geweldige dag heren. Alleen de wind had iets minder gemogen.

Gary en Roos dank voor de ontvangt thuis en de goede verzorging.

Hebben ze last van een pyromaan in Nijmegen er staat nu weer iets in de fik begrijp ik.

Page 13 of 13 FirstFirst ... 378910111213

APUG PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Contact Us  |  Support Us!  |  Advertise  |  Site Terms  |  Archive  —   Search  |  Mobile Device Access  |  RSS  |  Facebook  |  Linkedin